понеделник, 29 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7394 прочитания

    С HR отдела изготвяме стратегическата рамка, по която ние работим

    Елица Шопова, директор "Обслужване на клиенти", БТК
    07 май 2009, 17:30 a+ a- a

    Колко често комуникирате с Вашия HR мениджър?
    "В нашата структура работят над 500 човека. Като представител на голяма функция е нормално контактът с дирекция "Човешки ресурси" да е динамичен и интензивен. С тях работим заедно по подбора на нови хора и развитието на служителите ни. Комуникираме с различни отдели в "Човешки ресурси" и това, което в последно време се промени и ми харесва, е, че контактът е много свободен. Във всеки момент, в който имаме нужда от помощ, без да следваме някакви формалности, се свързвам с техен представител, който се отзовава, за да намерим най-правилното решение.

    Най-често работим с нашите бизнес партньори в "Човешки ресурси". Контактуваме активно и със специалистите, които организират обученията, защото в нашата функция постоянно се опитваме да надграждаме уменията на сътрудниците.
    Нямаме регулярни срещи с HR отдела, защото в момента това не е необходимо, но поне веднъж в седмицата обсъждаме различни теми и дискутираме въпроси, но без да се налага да се виждаме физически. Когато работим по определен проект, имаме и срещи. Понякога HR отделът е активната страна и ги инициира, при други обстоятелства ние ги търсим.

    Вижте видео с Елица Шопова, директор "Обслужване на клиенти", БТК
    За по-стратегически въпроси съставяме заедно рамка, с която се съобразяваме, и работим в определената посока. За оперативни задачи контактуваме извън тези рамки. В началото на годината, например, имахме среща относно обученията на служителите и набелязахме основните моменти, върху които да се фокусираме. Инициативата беше на колегите от "Човешки ресурси". След като изградихме заедно общата рамка, активната страна сме ние, тъй като трябва да реализираме това, което сме си набелязали като план.

    Коя от информацията, която получавате от HR-а, Ви е най-полезна в работата Ви?
    "За дирекцията, която ръководя, има утвърдена схема как се управлява структурата и екипът, как се промотират хората, които се справят добре, как се оценява представянето им. От тази гледна точка, процедурата регламентира ежемесечно представяне на определени отчети, въз основа на които ние можем да реализираме съответната стратегия.
    За мен е най-важно, първо, да мога да идентифицирам хората от екипа с най-голям потенциал за развитие. Изготвят се специални отчети за това колко време съответният човек е в компанията, а на тази база преценяваме как би могъл да бъде по-полезен, в каква посока може да се развива и ние да имаме по-специално отношение към него. Друг показател, който следим, е текучеството. Ако служители напускат компанията, за нас е важно да разберем каква е причината и какви мерки да вземем".
    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години