петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1386 прочитания

    Как ще работим в свят с Covid - вижте иновации за плавен преход към работа в офиса

    От софтуерната компания МенторМейт разказват за технологичните решения, които са разработили
    12 февруари 2021, 12:18 a+ a- a

    От опазването на чистотата на публични места, през грижа за менталното здраве на хората, до оптимизиране на процесите при тестване на служители. Това са част от областите, в които американската софтуерна компания МенторМейт разработва нови решения. Оттам разказват повече за последните си иновации за противодействие на пандемията. 

    Мобилно приложение, което ни съветва от вкъщи или от офиса да работим

    ProtectWell е дигитално решение, което МенторМейт разработва за клиент и което помага на компаниите и служителите по света да направят плавен преход към връщането на работа в офиси, посредством спазването на стандартизирани предпазни мерки. С мобилното приложение ProtectWell служителите отговарят с „да“ и „не“ на няколко предварително зададени въпроса, свързани със симптоми на COVID-19. В зависимост от техните отговори приложението им препоръчва или да останат вкъщи, или да отидат на работа. В случай, че получат зелена светлина да отидат в офиса, приложението генерира QR код, който да използват, за да влязат в сградата през съответния ден. В момента много различни организации и висши учебни заведения използват ProtectWell, за да позволят на служителите и студентите да се завърнат на работа и учебни занятия. Това е едва началото, защото към момента МенторМейт работи с ProtectWell върху версия 2.0 на системата. Тъй като бизнеси като магазини за търговия на дребно, фитнеси и ресторанти в САЩ започват отново да приемат клиенти, ProtectWell 2.0 гарантира, че хората могат да се съберат отново на едно място.

    Ежедневни тестове за обоняние 

    Taylor Corporation, компанията майка на МенторМейт, разполага с близо 100 обекта в Северна Америка, които разчитат на работата на място. Taylor използват своя опит в печатарския бизнес, за създаване на иновативен продукт, който да повиши мерките за безопасност за служителите им в различните подразделения. Продуктът използва технология за помирисване на ароматни мастила от специална карта. В началото на работния ден служителите се регистрират в пункт на отдел „Човешки ресурси”, измерва им се температурата и минават през теста за обоняние, използвайки специалните ароматизирани карти - scentcard™ и Scent Check™. Taylor се обръща към МенторМейт, за да създаде и разработи дигитален продукт, който да позволи на потребителите да сканират QR код, да регистрират отговорите си онлайн и да предоставят отчети на работодателите си. Работодателят също така получава и ежедневен обобщен доклад с всички данни от тестовете на служителите, който улеснява анализа на тенденциите. Scent Check™ и scentcard™ са първи по рода си ежедневни тестове за обоняние. Те са въведени в употреба в сфери като здравеопазване, образование, производство, строителство, дистрибуция и други. За да отговори на нуждата, Taylor разширява мащаба на производството си и произвежда милиони тестове седмично.

    Интуитивно мобилно приложение, което предлага грижа за менталното здраве

    Друг интересен проект, който МенторМейт е разработил, е за клиент, който се грижи за ментално здраве на хората. Все още съществуват различни бариери пред менталното здраве, като достъпност, разходи и обществена стигма, а в ситуацията на пандемия препятствията стават още повече. За решаване на тези проблеми, МенторМейт разработва интуитивно мобилно приложение, което предлага изчерпателна грижа за менталното здраве - от самопомощ, през групи за взаимопомощ, до терапия и коучинг, които помагат на милиони хора да се почувстват по-добре. С цел да отговори на нуждите на потребителите при разрастването на пандемията, клиентът на МенторМейт прави безплатен своя премиум план за всеки в нужда. Освен това започва да създава съдържание, свързано с пандемията и проблемите с менталното здраве, предизвикани от нея. Това включва съдържание, свързано с изолация, смъртност и стрес, произтичащи от безработицата, както и коучинг и групи за подкрепа за хората, работещи на първа линия в борбата с вируса.

    Умни решения и уреди за почистване на някои от най-големите компании в света

    Определено чистотата е в основата на борбата с пандемията. Сега, повече отвсякога, бизнесите искат да предоставят сигурност на своите служители и клиенти и да ги уверят, че всичко, до което те се докосват, е чисто. Компанията, с която МенторМейт работи, предоставя на своите клиенти умни решения и уреди за почистване на някои от най-големите компании в света. МенторМейт разработи платформа, която да свързва тези уреди, да събира и изпраща данни и анализи на компанията и нейните клиенти. Това позволява да се следи и актуализира в реално време работата на оборудването и да се повишава ефективността при почистване. Данните, които се съхраняват и обработват, включват ниво на батерията, часове работа, както и всякакви проблеми с поддръжката.

    Скоростно тестване за COVID-19

    Друг проект, с който МенторМейт участва в борбата срещу COVID-19, е Valley Medical and Wellness. Те притежават високо оборудвана токсикологична лаборатория, в която тестват хора, страдащи от различен тип пристрастявания и хронични болки. Само с няколко подобрения на оборудването си бързо успяват да превключат в режим на тестване за COVID-19. Най-сигурният и бърз начин е драйв-ин тестването, но процесът по самата регистрация увеличава времето за тестване и намалява ефективността. За преодоляване на този проблем Valley Medical & Wellness се обръщат към МенторМейт да подобри системата за обработка на данни. Така техническите лица се фокусират върху самото тестване, а не върху ръчната проверка на данни. Преди МенторМейт да разработи системата, Valley Medical & Wellness изследват по 20 души дневно, а днес вече тестват по стотици хора на ден.

    Платформа за обмен на информация между лекари

    Един от проектите, който компанията разработва, е платформа за обмен на информация между лекари. www.lekarite-covidhelp.com се ражда по идея на Българската болнична асоциация и е осъществена с безвъзмездния труд на екипа на МенторМейт. Онлайн платформата позволява на лекарите от различни болници и населени места в България да се свързват помежду си. Те имат възможност бързо и лесно да обменят опит и информация за лечението на различните случаи на COVID-19. Тъй като болестта често се развива непредсказуемо, съществуват и различни специфики на протичането й при отделните пациенти. Ето защо новото виртуално пространство помага на лекарите в реално време да се свържат със свои колеги и да обменят ценен опит. Потребители на платформата могат да бъдат само лекари, а тяхната самоличност се проверява още при регистрацията им.

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 17 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 22 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 23 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 23 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам