четвъртък, 11 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3222 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в МенторМейт?

    Кристина Горялова, Talent Acquisition Manager, пред Economy.bg
    08 февруари 2021, 08:17 a+ a- a

    Кристина Горялова, Talent Acquisition Manager в МенторМейт

    Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как попитахме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в МенторМейт, разказва Кристина Горялова, Talent Acquisition Manager в компанията.

     Доколкото новата ситуация и COVID-19 доведоха до промени в много от процесите и начините на комуникация в компаниите, за МенторМейт тази промяна не беше толкова голяма. Като компания с офиси в пет града в България (София, Пловдив, Варна, Велико Търново и Русе), централен офис в Минеаполис, САЩ, и още един в Гьотеборг, Швеция, вече имахме изградени процеси за организиране и провеждане на изцяло онлайн интервюта. От друга страна, още преди настъпването на необходимостта да работим отдалечено заради опасността от новия вирус, в МенторМейт отворихме позициите си за изцяло отдалечена работа и бяхме положили основите на 100% дистанционен процес по подбор. 

    Независимо от предизвикателствата, пред които ни постави COVID-19, 2020 година беше изключително успешна за екипа ни и компанията успя не само да запази стабилния си ръст, а и да привлече нови клиенти и да продължи разрастването си както на ниво България, където екипът ни вече включва над 600 души, така и в международен мащаб. През целия период МенторМейт беше в активен процес по подбор, като освен към намиране на опитни специалисти, усилията ни бяха насочени и към подпомагане на млади таланти да започнат своя професионален път в софтуерния бранш - нещо, което голяма част от компаниите поставиха на пауза през изминалата година. Гордеем се да споделим, че МенторМейт посрещна 2021 г. с 206 нови служители, 2 реализирани DevCamp програми за обучаване на млади специалисти в сферата на софтуерната разработка и 1 безплатна академия по софтуерно тестване. 

    За да постигнем това в новата дистанционна действителност, направихме промени в няколко направления: 

    - Изнесохме процеса на интервюиране изцяло онлайн. Това се случи още преди официалното обявяване на извънредното положение с цел да запазим здравето и спокойствието както на кандидатите, така и на хората от екипа ни. 

    - Изготвихме насоки за екипа ни и за кандидатите, свързани с подготовката и участието в онлайн интервюта. Както споделих и по-рано, вече бяхме подготвени от техническа гледна точка, което направи този преход плавен и успяхме да запазим бързината и качеството, към които винаги сме се стремили. 

    - Взехме предвид ситуацията и отделяме време в самото интервю, за да предоставим повече видимост и информация на кандидатите за това какво се случва в компанията през този период, какви промени настъпиха за нас и как се справяме с предизвикателствата, пред които тази ситуация ни изправи. 

    Самият процес по подбор в МенторМейт включва стандартно едно интервю, в рамките на което преминаваме както през въпроси, свързани с меките умения и мотивацията на кандидатите, така и през оценка на техническите им компетенции. Следващата стъпка е  оферта към успешно представилите се специалисти да станат част от екипа ни. Всички следващи етапи по наемането и започването на нови служители в компанията също не изискват срещи на живо и целят да запазим спокойствието и здравето на всички страни. Вярваме, че успяваме да предоставим добро преживяване на кандидатите в процеса, като залагаме на бързина, качество и откритост в комуникацията. 

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на МенторМейт в JOBS.bg тук

     ВИЖТЕ ОЩЕ: 

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 минути
    Ню Йорк ще въведе такса задръстване
    Тя ще се прилага за автомобилите, влизащи в центъра на града от 2023 г.
    преди 1 час
    Всички основни дейности по изграждане на газовата връзка с Гърция са приключени
    Усилията на компанията са насочени към максимално скорошно пускане в търговска експлоатация, по възможност преди старта на отоплителния сезон
    преди 2 часа
    Jiminny планира удвояване на екипа си в България
    Компанията за оптимизация на търговски разговори получи инвестиция в размер на $16,5 млн.
    преди 3 часа
    Kaufland е намалил употребата на пластмаса с близо 30%
    Веригата отчита и 39% рециклируемост на опаковките си
    преди 6 часа
    Желаещите да се ваксинират срещу Covid-19 не бива да бъдат връщани
    Дори това да означава непълно усвояване на многодозови флакони, разпореди министър Меджидиев
    преди 7 часа
    Над 70% ръст на нощувките у нас през юни
    Най-посещавани са хотелите и къщите за гости с 4 и 5 звезди, според данните на националната статистика