понеделник, 09 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8889 прочитания

    Какви придобивки предлага Progress?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Теодора Димова - Старши Мениджър, People team в технологичната компания
    14 февруари 2024, 09:58 a+ a- a

    Теодора Димова - Старши Мениджър, People team в Progress. Снимка: Progress

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите. 

    Какви придобивки предлага Progress, научете от Теодора Димова - Старши Мениджър, People team в технологичната компания.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    Предлагаме богат пакет от социални придобивки, който непрекъснато обновяваме спрямо обратната връзка на колегите с цел да отразим по-добре техните нужди към дадения момент. Пакетът включва допълнително медицинско и пенсионно осигуряване, 50% покритие на карти за спорт за служителите, безплатни профилактични прегледи и противогрипна ваксинация, както и застраховка „Живот“. Колегите могат да се възползват и от отстъпки в партньорската мрежа от магазини и ресторанти. 

    Имаме и още няколко особено ценени от колегите придобивки като детска градина за децата на колегите на партерния етаж в офиса ни, както и екипа ни от персонални асистенти, който съдейства с лични задачи в работно време. След първите си 6 месеца в компанията всички служители имат възможността да закупят акции на компанията с отстъпка, както и да получават дивиденти от тях.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Всеки служител разполага с 30 дни платен годишен отпуск. Компанията предоставя също допълнителен почивен ден за рожден ден и два дена отпуск за участие в доброволчески инициативи по избор. Служителите, които учат, докато работят, имат възможност да се възползват и от студентски отпуск. В знак на признателност за усилията и отдадеността на колегите, които празнуват ключови годишнини в компанията (5, 10 или 15 г.), Progress предоставя допълнителни 5 дни отпуск. 

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Винаги сме имали политика за гъвкаво работно време, тъй като вярваме, че то е в основата на постигането на баланс между професионалните и личните задължения. От края на пандемията сме в хибриден режим на работа, който позволява на всеки служител и екип да избере дали да работи от вкъщи, или от офиса, който е отворен ежедневно. 

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Освен гъвкавостта на работното време, колегите могат да се възползват от услугите на нашия екип от персонални асистенти. Вече 14 години те помагат на колегите с лични задачи като обслужване на кола, подаване и вземане на документи и др. в работно време. Така колегите се чувстват спокойни и могат да се фокусират върху работното си ежедневие.

    Най-обичаната ни придобивка си остава детският център. През 2023 г. той отпразнува своя 10-и рожден ден и стана лицензирана детска градина, предлагайки възможност за безплатно целодневно занимание и обучение за децата на служителите, сертификат за завършено предучилищно образование, както и достъп до медицинско лице на място. През годините в градината са се обучавали над 500 деца.

    Бих искала да спомена и нашата well-being програма, чрез която осигуряваме на колегите възможност за консултации с психолог при необходимост, както и богат набор от ресурси за емоционално, физическо и финансово здраве – теми, избрани от самите тях.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Да, нашият пакет от възнаграждение включва 13-а заплата и допълнителен бонус на база постигнати резултати.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    В Progress това е любима тема както в неформални разговори, така и когато говорим за различни корпоративни инициативи. Неслучайно още на първия си ден в компанията всеки научава, че възможностите за развитие са много и в различни направления. Посредством вътрешната ни програма за управление на представянето всички служители имат открита и постоянна комуникация с мениджъра си, в която споделят за интересите и целите си за развитие, както и получават обратна връзка. Всеки служител също така разполага с персонален план за развитие спрямо своите интереси, умения и кариерни стремежи. Имаме и политика за вътрешна мобилност, която насърчава служителите да търсят следващото си професионално предизвикателство вътре в компанията.

    Говорейки за конкретни обучения, едни от най-любимите инициативи на колегите са сертификационна програма за развитие на мениджъри LEAD и 6-месечната ни глобална менторска програма. За хората, които предпочитат сами да избират кога и къде да учат, създадохме онлайн портал с над 300 курса на теми като продуктивност, презентационни умения, управление на стреса, водене на преговори и работа с различни системи и ИТ инструменти, част от които са разработени вътрешно с цел да бъдат максимално релевантни за колегите. Всеки екип има и отделен бюджет за външни обучения и посещения на конференции.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Тиймбилдингът е едно от най-чаканите вътрешни събития всяка година. Последният такъв се състоя в началото на миналото лято, когато целият ни офис акостира на Българското Черноморие за един слънчев уикенд, изпълнен с отборни игри с кауза, щури партита и много позитивна енергия. След няколко години, прекарани предимно в режим „отдалечена работа“, това събиране беше перфектният момент колегите да прекарат време заедно в неформална обстановка и да се запознаят с новите хора в компанията.

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Корпоративните социални инициативи са ключова част от нашия събитиен календар. Всяка година организираме кръводарителска кампания, Коледен благотворителен базар, акции за почистване, посещения на приюти за кучета и др. Миналата година също така стартирахме партньорство със CSR платформата Benevity, която дава възможност на служителите лесно и бързо да се включват в дарителски кампании и доброволчески акции, а също така и да организират свои за каузи, които са близки до сърцата им. 

    Освен с доброволчески труд допринасяме и с корпоративни дарения за дейността на организации като SOS Детски селища България, Телерик Академия, Фондация „Надежда за малките“, Фондация „За нашите деца“ и др., в чиито каузи се припознаваме. Преди пет години създадохме и стипендиантската програма „Жените в технологиите“, целяща да насърчи повече млади жени да изберат да се развиват в ИТ сферата.

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Интересно е да споменем вътрешната ни програма за т.нар. peer-to-peer recognition, Praise. Тя дава възможност на служителите както публично, така и лично да благодарят на свои колеги, без значение от ролята и йерархията, за техния принос или помощ в даден момент или проект. Благодарността  се изразява в точки, които могат да се използват за покупка на различни стоки или ваучери за магазини. Чрез тази програма създаваме позитивна среда, ценяща съвместната работа и взаимната подкрепа.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Прогрес Софтуер ЕАД в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    tbi bank и УНСС представиха първата „Академия за таланти - dataXperience”
    В образователната инициатива се включиха над 50 студенти
    преди 10 часа
    Наемането в САЩ се възстановява през ноември
    Данните за септември и октомври бяха ревизирани в положителна посока
    преди 10 часа
    Това ще е най-значимата сделка на жилищния пазар у нас за годината
    Рекордна цена беше платена за жилищен имот у нас, а сделката беше реализирана с бранда Christie’s International Real Estate в България
    преди 12 часа
    Google заведе дело срещу американското Бюро за финансова защита на потребителите
    Според технологичния гигант става дума за превишаване на правата от страна на агенцията
    преди 14 часа
    Президентът започва консултации с парламентарните групи на 10 декември
    Радев напомни, че на първо място в дневния ред на обществото е внасянето и приемането на държавния бюджет