понеделник, 17 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6252 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: Publicis Dialog

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Мартин Тонев, Творчески директор в агенцията
    22 април 2024, 07:08 a+ a- a

    Мартин Тонев, Творчески директор в Publicis Dialog. Снимка: Economy.bg

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Мартин Тонев, Творчески директор в Publicis Dialog:

    Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование:
    Казвам се Мартин Тонев и съм Творчески директор в Publicis Dialog – една от творческите агенции в Publicis Groupe Bulgaria. Имам диплома за професионален бакалавър, специалност „Маркетинг“ и почти завърших стопанско управление.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    В света на рекламата попаднах случайно. Учех маркетинг, но в свободното си време се занимавах с дизайн. Някъде около трети курс преподавателят ми по икономика ми препоръча да кандидатствам за стаж в Publicis. Точно тогава там си търсеха човек, който може да работи с QuarkXPress, който владеех, благодарение на „хобито“ си и така почти на шега попаднах в света на рекламата.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Компютърни игри, кино, художествена литератур, но не се ограничавам с нищо конкретно. Вдъхновението все пак може да дойде отвсякъде и по всяко време.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Специализираните AI инструменти в Adobe продуктите са нещо, което използвам на ежедневна база и със сигурност улесняват работата ми. Няма как да не спомена и Generative AI приложенията, които определено промениха правилата на играта и са нещо, което отвори нови възможности пред екипите ни.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали и защо Ви е фаворит?
    Преди няколко години с екипа имахме възможност да разработим тогавашното позициониране на минералната вода Банкя „Глътка живот“. Проектът се осъществи по време на едни доста турбулентни и несигурни времена (COVID) и съответно беше съпроводен от много нови за всички ни предизвикателства. Работата с клиента, енергията и емоцията, която всички вложиха в него, ми донесе много позитивен заряд и беше истинска „глътка живот“ в тогавашната специфична обстановка.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Ако кажа, че никога не съм се ядосвал, че дадена идея не се е реализирала във вида, в който сме я предложили, ще излъжа. Но има идеи, за които си заслужава да се бориш и такива, които просто трябва да оставиш. Взаимоотношенията и доверието между агенцията и клиентите са ключови тук – в крайна сметка, когато клиентът е партньор, с когото работим заедно за реализирането на дадена кампания, а не ни възприема просто като изпълнител, нещата се случват по различен начин.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Шарен, пъстър, интересен.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Не знам как, но със сигурност ще е бързо. С възхищение и огромен интерес наблюдавам как се развиват chatbot и Generative AI моделите през последната година – година и половина, и как сега в рамките на минути можем да правим неща, които отнемаха огромни количества човекочасове. Смятам, че тези промени и нововъведения отварят нови възможности пред екипите да правят нови и интересни неща. Естествено, те водят след себе си и до вълни от „генерично“ съдържание, но мисля, че рано или късно пазарът ще се саморегулира, и това ще помогне на „истинските неща“ да изпъкнат повече. Една от задачите пред нас е да продължаваме да сме гъвкави и да намерим решенията, които помагат да сме по-добри в това, което правим.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Publicis Groupe в Jobs.bg

    Вижте още от рубриката Какво е да си част от творческия екип на...:

    Миглена Семерджиева, M3 Communications Group, Inc.
    Мартин Димитров, Nitram
    Диляна Токушева-Тодорова, Publicis Dialog
    Олга Стойчева, The Smarts
    Валентин Томов, Noble Graphics
    Александър Братимиров, Human
    Боби Петров, All Channels
    Емилияна Кънчева, Noble Graphics
    Кристиян Неделчев, M3 Communications Group, Inc.
    Мария Харизанова, All Channels

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Политическата несигурност в ЕС се засилва със 100 независими евродепутати и силни крайнодесни влияния
    Индексът на Кофас за политическа нестабилност отбелязва влошаване с 1,5% през 2023 г.
    преди 5 часа
    БФБ с нова платформа за заеми
    Тя отваря врати към късите продажби на българския капиталов пазар
    преди 5 часа
    преди 6 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Американската централна банка прогнозира едно намаляване през 2024 г.
    14 юни 2024, 14:39
    България постигна пълна дигитална трансформация в здравеопазването за 3 години
    За по-малко от 3 години общият брой на издадените електронни рецепти надхвърля 54 млн.