четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4412 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: Noble Graphics

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Емилияна Кънчева, арт директор в рекламната агенция
    05 март 2024, 07:11 a+ a- a

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Емилияна Кънчева, арт директор в рекламна агенция Noble Graphics:

    Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование:
    Казвам се Емилияна Кънчева и съм арт директор в рекламна агенция Noble Graphics. Образованието ми е незавършен графичен дизайн в НБУ.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    Да се насоча към рекламата беше естественият следващ етап от професионалния ми път. Привлече ме динамиката и разнообразието от проекти и клиенти.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Отвсякъде. От случаен пост в instagram, от любими артисти и студиа по света, понякога дори и от интро на сериал. Последно време и в linkedin често се случва да срещна някой супер вдъхновяващ дизайн проект.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Най-лоялният партньор на всеки дизайнер - Adobe Creative Cloud.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали и защо Ви е фаворит?
    Трудно ми е да избера един фаворит. Любимите ми кампании са тези, зад които стои кауза. Тези, които се борят с обществени проблеми, със социалната стигма. Тези, които провокират, и тези, които успяват да достигнат дори до управляващите.

    Кой е най-скорошният проект, по който сте работили, и какво можете да ни разкажете за него?
    Zoo Детективи - обучителна treasure hunt игра за малки и големи, разиграва се в Зоологическа градина София. Ще бъде активен през цялата година, всеки е добре дошъл да се разходи и да тества знанията си. Проектът е осъществен с подкрепата на Банка ДСК и Mastercard. А чудните илюстрации са дело на Тео Георгиев.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Творческата визия ни прави услуга да надскачаме клиентските очаквания.

    Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
    Малките бюджети.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Креативен, мотивиран, ефективен.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    През следващите години очаквам да има много по-сериозно навлизане на AI в рекламата. Вероятно част от компаниите ще искат да създават съдържание сами, посредством AI. Но това би работило в плюс на креативната индустрия, тъй като ще направи добрите идеи, както и човешкия принос много по-ценни.

    Вижте още от рубриката Какво е да си част от творческия екип на...:

    Какво е да си част от творческия екип на: Noble Graphics
    Какво е да си част от творческия екип на: Human
    Какво е да си част от творческия екип на: All Channels

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 25 минути
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава
    преди 30 минути
    преди 16 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 17 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 17 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата