вторник, 30 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9468 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: M3 Communications Group, Inc.

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Миглена Семерджиева, Изпълнителен директор в агенцията
    09 април 2024, 08:19 a+ a- a

    Миглена Семерджиева Изпълнителен директор в M3 Communications Group, Inc. Снимка: личен архив

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Миглена Семерджиева, Изпълнителен директор в M3 Communications Group, Inc.:

    Бихте ли се представили и разказали за своето образование?
    Казвам се Миглена Семерджиева и съм Изпълнителен директор в M3 Communications Group, Inc. Имам бакалавърска степен по икономика на масмедиите от УНСС и магистърска степен по връзки с обществеността от СУ „Св. Климент Охридски“.

    Миглена Семерджиева е Изпълнителен директор във водещата компания за PR и Дигитални маркетинг услуги в България – M3 Communications Group, Inc. Работи в екипа вече 17 години. Била е директор на HeadLine – медия мониторинг компанията, част от Групата, след което директор на PR отдела във фирмата, а сега отговаря за отделите за дигитален маркетинг, уеб дизайн и разработка, графичен дизайн и видео продукция.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    Комуникациите са движещата сила в света, в личния и професионалния живот на всеки. В този смисъл PR, рекламата и дигиталният маркетинг са възможност по креативен, иновативен и запомнящ се начин да разказваш истории, да споделяш истини, да ангажираш и вълнуваш другите.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Креативността е ключов фактор за добрата кампания, въздействащите послания, грабващите текстове, визии, видеа. Тя е въпрос не само на талант, но и на целенасочено и постоянно надграждане и упоритост в търсенето на нова добра идея всеки ден. Аз се вдъхновявам от всичко преживяно, осъзнато и осмислено. Но „най-вдъхновяващ“ винаги е крайният срок за предаване на даден проект, тогава винаги идват най-добрите идеи.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Работя непрекъснато в социалните мрежи и съпътстващите ги платформи с търсачки, програми за презентации, бюджети, организация на времето и задачите, приложения за обработка на изображения и видеа. Но нищо не ми помага така добре, както лист и химикал – тогава всичко изглежда по-ясно, просто и организирано.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали, и защо Ви е фаворит?
    Кампанията на Danone за бранда Danonino „Кажи ДА на самостоятелността“ за отглеждането на здрави, силни, смели и независими деца е много ценна в моя професионален опит. Осъзнатото родителство и подкрепата, която даваме на децата си да откриват света и да разгръщат своите възможности, са изключително важни за мен и в личен план.

    Кой е последният проект, по който сте работили, и какво можете да ни разкажете за него?
    С екипа ни работим едновременно по различни кампании и проекти за голям брой клиенти. В момента развиваме няколко бранда от идейно ниво през цялостно брандиране до първи успешни кампании за повече публичност и най-вече продажби. Изключително удовлетворяващо е да знаеш, че си дал силен старт на смислен бизнес или добър продукт с всички възможни средства на комуникациите, така че да носи полза, да дава стойност, да вдъхновява.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Работя в комуникационния бизнес от много години и опитът ми помага не само в работата по проекти, но и в това да ги представя по подходящ начин на клиентите, да се аргументирам силно и да покажа визия занапред. Самоцелната креативност никога не е била присъща на нашата компания, ние винаги търсим резултати. А те много бързо убеждават клиентите да ни се доверяват все повече.

    Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
    Основните предизвикателства в комуникационния бизнес и най-вече в областта на дигиталния маркетинг са винаги да си наясно какво, как и на кого казваш, да си модерен, иновативен, ярък, но и стъпил здраво на основи като доверие, смисъл, отношение. Иначе различните клиенти и проекти са само плюс за мен, защото носят важното разнообразие, изискват необходимото проучване и внимание и винаги ме учат на нещо ново.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Това безспорно са сплотен, иновативен и креативен.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Дигиталният маркетинг търпи развитие всяка секунда – с нови трендове, послания, визии. Но съм сигурна, че каквото и да се случи, най-важно ще е да си автентичен, да говориш открито и винаги да търсиш по-доброто, по-красивото и по-смисленото. Защото това наистина е важно.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на M3 Communications Group, Inc. в JOBS.bg

    Вижте още от рубриката Какво е да си част от творческия екип на...:

    Мартин Димитров, Nitram
    Диляна Токушева-Тодорова, Publicis Dialog
    Олга Стойчева, The Smarts
    Валентин Томов, Noble Graphics
    Александър Братимиров, Human
    Боби Петров, All Channels
    Емилияна Кънчева, Noble Graphics
    Кристиян Неделчев, M3 Communications Group, Inc.
    Мария Харизанова, All Channels

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 7 часа
    преди 8 часа
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 9 часа
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 11 часа
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 13 часа
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места