четвъртък, 20 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7058 прочитания

    Какви придобивки предлага Адастра?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Люси Кръстева - Senior Talent Acquisition and Employer Branding Specialist в компанията
    19 април 2024, 12:13 a+ a- a

    Люси Кръстева - Senior Talent Acquisition and Employer Branding Specialist в Адастра. Снимка: Личен архив

    В рубриката на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите. 

    Какви придобивки предлага Адастра, научете от Люси Кръстева - Senior Talent Acquisition and Employer Branding Specialist в компанията.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    В Адастра се стремим да предоставим балансирана комбинация от придобивки, които обхващат различните аспекти на живота и професионалното развитие на нашите колеги.

    Даваме възможност за работа изцяло от вкъщи, която осигурява гъвкавост и удобство за служителите. Предлагаме допълнително здравно застраховане с разширено покритие, гарантиращо по-голямо спокойствие и грижа за здравето на колегите. В допълнение предоставяме възможност за включване на членове от техните семейства.

    Организираме редовни вътрешни инициативи и тиймбилдинги, които създават позитивна атмосфера и помагат за екипната работа и по-добрата комуникация между колегите. Предоставяме месечна карта за спорт, стимулираща активния начин на живот.

    И в трите ни офис локации има на разположение стая за игри, оборудвана с разнообразни забавления, които помагат за релаксацията и отдиха на колегите, които работят от офиса.

    Предоставяме възможности за сертификационни курсове и вътрешнофирмени обучения, които подпомагат професионалното развитие на служителите. Разработваме индивидуални планове за кариерно развитие на база планираните годишни цели на всеки служител. Предлагаме обучения по лидерски и личностни умения, които подпомагат развитието на лидерски способности и индивидуален растеж.

    Предоставяме абонамент за една от най-известните образователни платформи в България за децата на нашите служители, подкрепяйки тяхното образование и развитие. Имаме безплатни курсове по немски език на различни нива, подпомагайки служителите ни да развият и подобрят техните чуждоезикови умения в работната среда.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Здравето, енергията и креативността са важни за всеки служител на Адастра както в професионален, така и в личен план. Една от придобивките, които имаме в тази посока, в допълнение към 20 дни платен годишен отпуск  колегите получават още 5 допълнителни дни платен отпуск, наречени Rеcharge days. 

    Като част от нашата по-голяма Recharge програма, целяща по-добрата хармония между работа и личен живот, тези допълнителни дни помагат на всички наши служители да балансират по-добре между работата и личните си ангажименти, за да имат малко повече време да постигнат успех във всички важни аспекти на живота си.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време? 
    Стремим се към гъвкавост и имаме разработена хибридна политика, която поставя дистанционната работа на преден план и управлява работата от нашите офиси със смисъл и цел. 

    В последното вътрешно проучване по отношение на офис/дистанционна работа, цялостната обратна връзка от нашите служители показа, че 1 – 2 дни седмично в офиса са желани и необходими, а основните двигатели зад това са социалният и културният елемент, сътрудничеството в екипа по проекта, споделяне на знания и ефективно обучение. 

    Искаме да свържем най-доброто от световете на отдалечената и офисната работа, като намерим здравословен и работещ баланс. Поради тази причина сме на мнение, че работата в офисите трябва да е смислена и целенасочена за хората, а не да е наложителна редовно, освен ако не е свързана с представянето или изисквания на клиенти. В същото време искаме да се възползваме от всички предимства на хората, които работят заедно на живо, което означава, че не можем да имаме големи групи от хора, попадащи в изключение.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Всички знаем за важността на нашето психично и физическо здраве и необходимостта да се грижим правилно за тях в дългосрочен план. В Адастра обичаме да насърчаваме усилията на нашите колеги да предприемат действия в посока подобряване на тяхното здраве по всякакъв начин. Ето защо имаме наша вътрешна Recharge програма, която се фокусира върху теми, подкрепящи психическото и физическото здраве, нашетo цялостно благосъстояние.

    Програмата се състои от различни инициативи и инструменти, предназначени да помогнат на служителите да презаредят батериите си и да се почувстват освежени, както физически, така и психически. Това е шанс да си починат от ежедневието и да се включат в дейности, които са полезни за тяхното психическо и физическо състояние.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Имаме въведени няколко вида бонусиране като инструменти за отчитане на извънредни постижения, признание за постигане на цели и допълнителен принос, както и зачитане на удовлетвореността на клиентите, за които работим. 

    Съответно част от тези бонуси са с регулярен, включително ежемесечен характер, други са свързани с поставени цели и периоди на анализа и отчитането им, а трети са еднократни и по индивидуални заслуги.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    В основата на нашата компания се крие стремежът ни към постоянно развитие. Ние вярваме, че ключът към успеха се крие в постоянството, желанието за научаване на нови технологии и развитието на ключови компетенции. 

    Чрез нашата Адастра Академия ние предлагаме разнообразие от обучения и сертификации, които позволяват на нашите служители да се развиват във всички аспекти на управлението на данни. В момента в нашата онлайн платформа предлагаме над 70 обучения, фокусирани върху практически умения и конкретни технологии. Тези обучения не само подготвят нашите служители за текущите предизвикателства, но и ги насърчават да бъдат в крак с най-новите тенденции в света на данните.

    Един от ключовите елементи при нас е възможността за превръщане на нашите служители в обучители. Когато натрупат достатъчно опит и експертиза в дадена област, те имат възможността да споделят своите знания, като бъдат създатели и фасилитатори на обучителни курсове. Това не само ги подготвя да бъдат експерти в своите области, но и ги насърчава да бъдат активни лидери в обучителния процес.

    Вярваме, че професионалното израстване не е само във владеенето на технологиите. Затова предлагаме обучения и програми по лидерски, личностни и меки умения, които подпомагат нашите служители в тяхното развитие.

    С разнообразието от обучения и възможности за развитие, ние сме ангажирани да подкрепяме нашите служители в техния постоянен стремеж към успех и професионално израстване. 

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Работата в екип изисква не само професионализъм, но и добри отношения между колегите. Ние осъзнаваме важността на сплотеността и екипния дух, затова активно организираме разнообразни събития през цялата година, които спомагат за това.

    Едно от нашите основни ежегодни събития е годишният тиймбилдинг. Той е пълен със забавления, игри и активности, които не само ни помагат да се раздвижим и разнообразим, но и да подобрим комуникацията си.

    За да отбележим края на годината и да започнем новата с добро настроение, организираме новогодишни партита по локации. Това е възможност за колегите ни да се срещнат и да прекарат време заедно извън работната обстановка.

    Активно участваме и в различни спортни събития, което не само насърчава здравословния начин на живот, но и помага за поддържането на силен екипен дух. 

    Освен ежегодните събития създаваме и вътрешни инициативи. Тези малки инициативи, тип предизвикателства, са добра възможност за колегите ни да се забавляват, да споделят и поне за кратко да се откъснат от работния процес.

    За да създадем още повече възможности за срещи и общуване извън работното време, два пъти годишно организираме благотворителни базари – коледен и великденски. Това са моменти, в които се наслаждаваме на екипната работа по подготовката и междувременно споделяме празничното настроение.

    Стремим се и да насърчаваме колегите да предлагат различни идеи за активности, защото така ще могат да вземат по-активно участие, което, от своя страна, създава интересни преживявания и вълнуващи възможности за всички.

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Да, стараем се да бъдем все по-активни в тази посока и да подкрепяме различни благотворителни инициативи.

    Една от нашите последни инициативи беше посветена на Деня на хората със Синдром на Даун, при която колегите се обединиха, носейки шарени чорапи в знак на подкрепа и солидарност. 

    Също така една от нашите традиции е закупуването на мартенички с благотворителна цел за нашите колеги, а коледните ни подаръци често носят и благотворителен характер.

    Както споделихме, през годината организираме два базара, чиято цел е събирането на средства за различни социални инициативи. Били сме част и от инициативи като „Да изчистим България заедно“, където сме се включвали с цел подпомагане на усилията за опазване на околната среда.

     
     
    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага КBC Global Services N.V. – Branch Bulgaria?
    Какви придобивки предлага Schneider Electric?
    Какви придобивки предлага Фрамар Холдинг АД?
    Какви придобивки предлага Hitachi Solutions Bulgaria?
    Какви придобивки предлага United Partners?
    Какви придобивки предлага M3 Communications Group?
    Какви придобивки предлага Coherent Solutions?
    Какви придобивки предлага VSG Bulgaria?
    Какви придобивки предлага SiteGround?
    Какви придобивки предлага Proxiad SEE?
    Какви придобивки предлага BILLA България?
    Какви придобивки предлага Anthill?
    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet?
    Какви придобивки предлага A1 България?
    Какви придобивки предлага CluneTech?
    Какви придобивки предлага Progress?
    Какви придобивки предлага Sofia Stars?
    Какви придобивки предлагат Технополис и Практикер?
    Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Рая Назарян беше избрана за председател на 50-ото Народно събрание
    Тя бе издигната от парламентарната група на ГЕРБ-СДС
    преди 3 часа
    ETHSofia обяви лектори и награден фонд от $10 000
    Организаторите на събитието си сътрудничат с УНСС и SoftUni
    преди 5 часа
    „България Еър“ с директни полети от Варна до Прага и Франкфурт
    Те стартират от 23 юни и 6 юли и ще бъдат изпълнявани два пъти седмично
    преди 8 часа
    Amazon инвестира €10 млрд. за разширяване на облачните си услуги и логистика в Германия
    По-голямата част от средствата ще бъдат използвани до 2026 г. за разширяване на облачната инфраструктура на AWS
    преди 24 часа
    Близо 120 младежи ще започнат стаж тази година в А1
    От създаването на инициативата през 2004 година досега на стаж в А1 са преминали близо 1500 стажанти