петък, 19 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4380 прочитания

    Какви придобивки предлага Coherent Solutions?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Диана Филипова и Ивелина Петрова от HR екипа на технологочината компания
    18 март 2024, 11:07 a+ a- a

    Диана Филипова (вляво) и Ивелина Петрова, Coherent Solutions. Снимки: Личен архив

    В рубриката на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага Coherent Solutions, научете от Диана Филипова и Ивелина Петрова от HR екипа на технологочината компания. 

    Ивелина се присъединява към Coherent Solutions през 2020 г. и до момента има над 8 години опит в подбора на таланти. Активно участва в ангажирането и развитето на служителите, както и инициативи, свързани с Employer branding и социална отговорност.

    Диана има над 10 години опит в oбластта на човешките ресурси. През 2019 става част от екипа на Coherent solutions и оттогава участва активно в подбора, привличането, развиването и задържането на таланти в компанията.

    Име: Coherent Solutions Bulgaria
    Сфера на дейност: ИТ, Разработване на софтуер
    В България е от: 2018 г.
    Брой служители глобално: 2000+
    Брой служители в България: 160+
    Офиси в България: София, бул. Цариградско шосе 40
    Клиенти/Пазари: САЩ / Европа

    Компанията в цифри:
    •Над 1000 успешни проекта
    •9 развойни центъра по света

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    Основният ни пакет придобивки включва допълнително здравно осигуряване, карта за спорт, гъвкава организация на работа, възможности за обучения, добре развита реферална програма и програма за отстъпки.

    От миналата година въведохме платформа за гъвкави бенефити, която позволява на колегите сами да изберат най-полезните за тях придобивки. Има избор в над 20 различни категории – транспортни, хранителни, образователни, културни, в помощ на семейството, детски програми, подаръци и преживявания, онлайн магазини, застраховки и други опции. 

    Отделно от платформата се стремим постоянно да развиваме допълнително пакета със социални придобивки. Отскоро въведохме възможност за допълнително пенсионно осигуряване, която тепърва набира популярност сред колегите ни.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Годишният отпуск е в размер на 20 дни, като имаме политика за натрупване на допълнителни дни отпуск на база на стажа в компанията. 

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Имаме възможност да работим от офиса, от вкъщи или комбинирано и сме със стандартно, гъвкаво работно време. Можем да стартираме между 8 – 10 ч. сутринта и да приключим работния ден между 17 – 19 ч. В случай че имаме личен ангажимент по време на работа, обикновено информираме екипа ни предварително и си доработваме задачите от деня. 

    Как се подпомага балансът работа – личен живот? 
    Гъвкавата организация на работа, добрата комуникация в екипа и толерантните взаимоотношения спомагат да се съчетават добре работните и личните ангажименти.  Стремим се да поддържаме позитивна и неформална атмосфера,  в която всеки да се чувства комфортно и добре приет.  

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Да, имаме бонуси, на ниво проект. На годишна база, при добри финансови резултати на компанията, имаме и коледни бонуси. На ниво департаменти колегите, стига да отговорят на определени критерии като ниво на професионална експертиза, комуникативност, времеви капацитет и желание, имат  много възможности да се включат в допълнителни дейности,  които  са обвързани с бонусна система. Пример за такива  дейности са участие във вътрешната ни менторска програма ( груп мениджмънт), участие в технически интервюта, участие във вътрешния ни трейнинг център и други дейности.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители? 
    В компанията e дълбоко вкоренена културата за постоянно обогатяване на опита, споделяне на знание и развитие на потенциала. В тази връзка предоставяме възможности както за вътрешни, така и за външни обучения. Имаме добре изграден вътрешен Training Center, където са развити широк набор обучения за хора, тепърва навлизащи в ИТ бранша, както и за опитни колеги, които биха искали да надградят знанията си или например да се развият от Manual QA към Automation QA. Паралелно работим и с външни партньори за обучения за меки умения и лидерство. Колегите ни имат възможност да участват на конференции, семинари или да придобият професионални сертификати. Като допълнение  предлагаме възможност и за онлайн обучения чрез няколко платформи. 

    Вдъхновени от опитни колеги, които имат желание да споделят знания, в компанията се организират и вътрешни Meetup-и на технически и нетехнически теми. Едно от най-ценните ни предимства е високата експертиза на опитни колеги в различни направления, която спомага на младшите специалисти да се учат на добри практики и качество от първа ръка. 

    Вярваме в индивидуалния подход, за да можем да подпомогнем нашите колеги да се развиват в посоката, която им е интересна. Всеки колега има свой Груп мениджър, с когото се среща и разговаря регулярно за професионално развитие. В зависимост от професионалния опит, целите и интересите Груп мениджърът използва най-подходящите инструменти за обучение в компанията, за да подпомогне служителя да постигне целите си. Целите могат да са обвързани както с придобиване на нови технически умения, така и в посока лидерство, менторство и провеждане на обучения. 

    Насърчаваме иновациите и предприемачеството като неизменна част от фирмената ни култура. В последните няколко години активно развиваме вътрешен инкубатор за бизнес идеи – Innovation Sandbox. В рамките на тази инициатива служителите могат да генерират бизнес идея и да получат помощ за реализирането ѝ като софтуерно решение и прототип, а в същото време запазват и авторските права за идеята.

    През 2023 г. стартирахме и изцяло нова вътрешна инициатива – Innovation Marathon. Това уникално събитие има за цел да ангажира всички служители в брейнсторминг за идеи, за нови софтуерни услуги или продукти, които нашата компания може да разработи и пусне на пазара.

    Стремим се постоянно да развиваме и разширяваме обхвата на възможности за професионално развитие, иновации, креативност и споделяне на опит.

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Няколко пъти годишно организираме благотворителни кампании. Подкрепяме малки каузи, които често  са по предложение на наши колеги. Едни от последните кампании, в които участвахме, бяха насочени към ученици в неравностойно положение и към възрастни хора.

    Преди около 3 години станахме осиновители на Блатния рис Рагу в Софийската зоологическа градина. Освен че често посещаваме зоологическата като гости, в последните години предприехме няколко доброволчески инициативи с прекрасния екип на зоологическата градина. Екипът ни е пълен с ентусиазъм и се стремим да допринасяме с каквото е належащо – боядисване, почистване, засаждане на дървета. 

    Благодарение на партньорите ни от Истински мед, имаме възможност за поредна година да си осиновим кошер и да похапваме вкусен истински мед, подкрепяйки българските пчелари. През последните 3 години, с екипа посетихме няколко пчелари, които ни пренесоха в невероятни свят на пчелите. Научихме много за значението на пчелите за околната среда, живота и ролите на пчелите в кошера и редица иновации в пчеларството. Съвместно с основателя на Истински мед Сергей Петров направихме и глобална среща за международния ни екип, в която научихме още много интригуващи и впечатляващи факти за пчелите. 

    През 2022 г. станахме спонсори на Робоклуб към ТУ - талантлив екип от студенти от Технически университет – София, работещи по различни интересни проекти. Те включват сглобяване на роботи и програмирането им, обучение на невронни мрежи, летене на дронове и много други. Като част от спонсорската програма подпомагаме закупуване на техническо оборудване, рекламни материали, лиценз за софтуерни програми и тренировъчни ресурси и ремонт и модернизиране на условията за работа в клуба. Наши колеги изнесоха презентация пред участниците в клуба, разказвайки за работното си ежедневие и за работата си по проект за умни гаражни врати в сферата на IoT.

    В последните няколко години взехме участие в различни дарителски кампании, събираме капачки за кампанията „Капачки за бъдеще“, участвахме в засаждане на дървета с партньорите ни от Екообщност и сме съпричастни към биологичното разнообразие и завръщането на Черния лешояд в България чрез реализиран проект на Зелени Балкани. 

    Желанието ни е да продължим активно да въвличаме служителите в идеите за социални и дарителски кампании, тъй като те са отражение на мотивацията ни да добавяме стойност в обществото, в което живеем.

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Една от целите ни е да насърчаваме добрата спортна активност сред колегите като начин за подобряване на качеството на живот. Имаме глобална инициатива Online sports, при която компанията осребрява всеки изминат километър в тичане, плуване и колоездене. Събраната сума се дарява за благотворителна кауза в различните ни локации, като каузата се сменя на няколко месеца. Колегите качват спортните си постижения във вътрешната ни платформа и взаимно се насърчават. 

    Грижим се за добрия тонус на колегите и в офиса. Всеки вторник имаме масажи, сряда е ден за народни танци, а в четвъртък имаме йога практика. 

    По инициатива на наши колеги имаме и футболен отбор, който участва в IT лигата за мини футбол.

    Проведохме вълнуващо събитие за всички наши фенове на джагата в офиса. Капитанът на женския национален отбор по джаги Екатерина Атанасова ни беше на гости и ни разказа много любопитни факти за спорта. В края на вечерта се проведе турнир, в който нашите колеги се състезаваха помежду си. 

    По идея на наш колега  преди няколко месеца проведохме и основен курс по първа долекарска помощ. Имаше голям интерес и възнамеряваме да продължим с обучения в тази посока. 

    Тъй като част от колегите работят изцяло дистанционно, а други рядко идват в офиса, организираме регулярно събития в офиса и онлайн, които помагат за по-добра социализация. В компанията редовно се организира Global quiz с въпроси и награди, в който могат да участват колеги от всичките ни офиси по света. 

    Нова инициатива на HR е организирането на Social meetups, при които колегите споделят хобитата и интересите си. Колеги показаха нагледно разликата между акустична и електрическа китара и дадоха възможност на начинаещи да изсвирят по няколко акорда. Наша колежка ни помогна да си направим собствен парфюм с етерични масла. Често се организираме за бордови игри в офиса и един от най-запалените привърженици организира специална вечер, посветена на бордовите игри OfficeCon '23: An Introduction to Board Games. 

    Вижте по какви проекти работи Coherent Solutions

     
    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага VSG Bulgaria?
    Какви придобивки предлага SiteGround?
    Какви придобивки предлага Proxiad SEE?
    Какви придобивки предлага BILLA България?

    Какви придобивки предлага Anthill?

    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet? Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    преди 3 часа
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    преди 7 часа
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 8 часа
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 9 часа
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект