събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1975 прочитания

    Какви придобивки предлага Blankfactor?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Поля Ганчева - Employer Brand Analyst в технологичната компания
    03 януари 2024, 10:50 a+ a- a

    Поля Ганчева - Employer Brand Analyst на Blankfactor България. Снимка: Личен архив

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите. 

    Какви придобивки предлага технологичната компания Blankfactor, разказва Поля Ганчева - Employer Brand Analyst на Blankfactor България.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага Blankfactor?
    Компанията предоставя доста широк набор от придобивки, които да подкрепят както професионалното, така и личното развитие на служителите ни. С конкурентни заплати и гъвкави работни условия, както и с програми за здраве и обучения ние се стремим да осигурим среда, в която всеки член на екипа  да се чувства ценен и подкрепен. 

    ●Здраве

    Луксозен пакет допълнително здравно осигуряване

    Карта Multisport

    Участие в спортни турнири

    ●Забавления

    Партита и тиймбилдинги

    Програма за отстъпки с различни доставчици

    Благотворителни инициативи

    Месечни екипни забавления в офиса

    ●Професионално развитие

    Сертификационни курсове

    Вътрешнофирмено обучение

    Next Gen Internship

    Data bootcamp

    $500 годишен бюджет за личностно и професионално развитие

    ●Други

    Месечни закуски в офиса

    20 лв. дневен бюджет за обяд (за работещите присъствено)

    Топ офис и офис локация в непосредствена  близост до метро станция „Г.М.Димитров“

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    В Бланкфактор всеки служител има право на 21 дни платен годишен отпуск, което е стандартната практика. Освен това разполагаме с допълнителна политика за увеличаване на дните отпуск в зависимост от нивото на експертиза на служителите. Специално за колегите, които са на позиции с високо ниво на експертиза (Senior level), отпускът се увеличава до 25 дни. Това е наш начин да отбележим и възнаградим тяхната значителна експертност и принос към компанията.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Прилагаме хибриден модел на работа, който комбинира работата от офиса и от дома. Специфичната ни схема е 3 дни в офиса и 2 дни работа от дома. Тази система ни позволява да балансираме между предимствата на директната комуникация и тези на дистанционната работа, като същевременно осигуряваме гъвкавост на нашите служители.

    За да насърчим ефективното запознаване и социализация на новите служители, първите два месеца от тяхното назначение са изцяло присъствени в офиса. Това време е ключово за тях, за да се запознаят с културата на Бланкфактор, работните процеси и екипа. След този период те преминават към хибридния модел на работа, като по този начин се стремим да осигурим гладък преход и успешна интеграция в работната среда.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Компанията отдава значение на постигнати резултати и предоставя на служителите си  свободата да организират деня си така, че да постигнат максимална ефективност и баланс между личния и професионалния си живот.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Заменихме стандартния модел на годишните бонуси и се ангажирахме със система на поощрения, която реагира непосредствено на успеха на нашите служители. Признаването и награждаването за изключителни постижения и изпълнение вече се случва независимо от календара на годината.

    Всеки от нашите служители, който покаже впечатляващи резултати, било то като значителен принос към успеха на проект, или изпълнени цели по изключителен начин - получава допълнително поощрение. Тези поощрения са от различна форма в зависимост от конкретната ситуация и успехите на служителя. По този начин показваме, че ценим и подкрепяме отличната работа, като същевременно поддържаме мотивацията и ангажираността в нашия екип константни.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    В Бланкфактор ние целенасочено инвестираме в обучението и професионалното развитие на нашите служители, като предоставяме комбинация от обучителни методики и ресурси, целящи непрекъснато израстване.Това включва редовни вътрешни обучения и семинари, които надграждат спрямо последните тенденции и иновации в нашата индустрия. Предоставяме персонализирани програми за развитие, насочени към определени умения и квалификации, както и по-класическите курсове за развитие на лидерски умения за служителите с потенциал за ръководни роли. Насърчаваме участието на нашите инженери в онлайн курсове и уъркшопи за допълнителна гъвкавост и достъп до разнообразни образователни събития и конференции. 

    Силен елемент от нашата образователна стратегия са менторските програми, които целят непосредственото и практическо предаване на ново знание и опит към по-младите колеги, и в определени случаи осигуряваме финансова подкрепа за професионални програми и квалификации.

    Целта ни е да създадем подкрепяща среда, в която всеки служител не само може да се развива професионално и в личен план, но и да приобщи етоса на постоянното израстване.

    Организирате ли тиймбилдинг за Вашите служители?
    Да, тези събития са ключови за подобряване на комуникацията помежду ни, както и за укрепване на взаимоотношенията и сътрудничеството в екипа.

    Освен традиционния есенен тиймбилдинг и коледното ни парти тази година организирахме и барбекю за семействата и половинките на нашите колеги.

    Организираме си и минитиймбилдинги през годината и се събираме или в офиса след работа, или пък посещаваме различни събития. 

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Да, включваме се все по активно.  Един от нашите ангажименти през 2023 беше осиновяването на кошер, като по този начин подпомагаме местните пчелари и допринасяме за опазването на пчелите и околната среда. Нашите служители се включват в дейности като разхождане на кучета от местни приюти, както и винаги събираме средства и подкрепяме различни инициативи от колеги, организирани с цел помощ на хора в нужда. 

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Осигуряваме луксозен пакет допълнително здравно осигуряване и карта Multisport, която дава възможност за участие в различни спортни активности и турнири. Това подкрепя както физическото, така и психическото здраве на нашите служители.

    Редовно организираме фирмени партита, тиймбилдинги и месечни забавления в офиса. 

    Насърчаваме непрекъснатото учене чрез вътрешнофирмено обучение, сертификационни курсове, стажантски програми. Освен това всеки служител получава $500 годишно за личностно и професионално развитие.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години