понеделник, 27 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7390 прочитания

    Какви придобивки предлага КBC Global Services N.V. – Branch Bulgaria?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Яна Вълева - Head of HR Partners, Operations & Policies
    17 април 2024, 14:00 a+ a- a


    Яна Вълева - Head of HR Partners, Operations & Policies в КBC Global Services N.V. – Branch Bulgaria. Снимка: Личен архив

    В рубриката на Economy.bg „Какви придобивки предлага...“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага КBC Global Services N.V. – Branch Bulgaria, научете от Яна Вълева - Head of HR Partners, Operations & Policies в компанията.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    Социалното подпомагане на служителите е ключов елемент от политиката за управление на човешките ресурси в KBC Global Services. Целта ни е да създадем и популяризираме среда на активно подпомагане от страна на компанията като работодател на здравето и благосъстоянието на нашите служители. 

    Стремим се портфолиото ни от социални придобивки да е винаги актуално. Разбира се, физическото и емоционалното здраве на служителите са ключов приоритет за нас и в тази връзка предоставяме различни видове здравни застраховки и допълнително осигуряване, които дават възможност на хората да се грижат пълноценно за здравето си.  

    В допълнение хората ни получават ежемесечни ваучери за храна и възможността да спортуват свободно. Ние подкрепяме спортните активности и окуражаваме всички наши служители да се грижат за физическото си благосъстояние, като ги мотивираме чрез предоставяне на напълно безплатни карти за спорт и организация на различни спортни инициативи. Миналата година например организирахме футболен турнир в компанията, към който имаше наистина голям интерес. В момента работим и върху специален спортен календар със събития, в които служителите ни ще могат да се включат през тази година.

    Горди сме с факта, че KBC Global Services подпомага служителите си и е до тях и извън професионалното поприще, при настъпване на значими житейски събития като раждане на дете и сключване на брак. Това е придобивка, която е наистина значима и високо ценена от нашите служители, защото отново могат да разчитат на компанията и нейната подкрепа и в най-щастливите си лични моменти. През изминалата година разширихме рамката, с която работим, и подпомагаме колеги в нужда при неблагоприятни обстоятелства и тежки състояния, които, за съжаление, също могат да са част от живота на всеки от нас.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Всеки служител в KBC Global Services разполага с  25 дни платен годишен отпуск,  като това им дава възможност за по-добър баланс между работа и личен живот  и повече време  за тях, техните семейства и хобита.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Компанията предлага гъвкаво работно време и хибриден модел на работа, който комбинира работа от вкъщи и от офиса, което е наистина успешна комбинация за балансиран начин на живот и осигуряване на комфорта на служителите ни.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Освен хибридният режим на работа и 25-те дни платен отпуск  имаме разработена обширна програма от събития с наши партньори. Освен достъпът до различни спортни активности чрез безплатната карта за спорт организираме много семинари, събития и предизвикателства, посветени на личната грижа и психологическото здраве.

    Имате ли практика да давате бонуси?
    KBC Global Services e част от голямата и утвърдена група на KBC. Стремим се да бъдем високоефективна организация и бонусите за нас са важен инструмент за подобряване на ефективността и ангажираността на служителите. Компанията предоставя допълнителни променливи възнаграждения, свързани с представянето на служителите спрямо поставени цели, както и награди за изключителни работни постижения. В допълнение, имаме действащи програми за отличаване на служители на месечна и годишна база, които  разпознават колеги като посланици на нашата култура, както и за техния принос към стратегическите цели на дружеството. 

    Разбира се, имаме и бонуси за препоръка на приятел при наемане за конкретна отворена работна позиция.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    В КBC Global Services обучението и развитието на нашите служители са поставени на фокус и представляват аспект на нашата социална политика, в който инвестираме изключително много.

    Вярваме, че непрестанната инвестиция в хората е в основата на бизнес успеха.  Заставаме зад тези думи с широк спектър от възможности, които предоставяме на нашите служители да подобрят професионалните си умения и квалификации, да придобият такива в нови области  и по този начин да развият пълния си потенциал. 

    Освен редицата външни и вътрешни професионални обучения, които постоянно организираме на ниво екипи и компания, осигуряваме на всеки служител достъп до външни онлайн платформи за обучение, където може да намери курсове и сертификации както спрямо професионалните си, така и спрямо личните си интереси. Таксите се покриват изцяло от компанията и достъпът до тези платформи е напълно безплатен за служителите.

    В допълнение на това създадохме и вътрешна менторска програма, която дава възможност на колеги в началото на кариерния си път и с малко опит в дадена област да черпят знания, вдъхновение и опит от колеги, които са експерти с доказани постижения. По този начин даваме възможност на колегите да взаимодействат, да вдъхновяват и така повишаваме тяхната ангажираност.

    Това, което допълнително мотивира нашите служители да развият пълния си потенциал, е и подкрепата от страна на компанията на вътрешните ротации. Ние не само даваме шанс на хората да преследват своите професионални интереси и да влязат в друга професионална роля в друг екип, но в много случаи те разчитат на нашите насоки и помощ за това в коя област биха могли да се реализират. Всичко това е част от една цялостна стратегия за задържане на нашите служители и стимулиране на тяхната професионална реализация.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Организацията ни се разраства изключително бързо, към момента наброяваме над 1000 души в София и Варна и всеки месец приветстваме големи групи нови служители. Обслужваме различни бизнеси и предоставяме разнообразни услуги, като в ежедневната си работа различните функции често нямат допирни точки. По тази причина поставяме инициативите, предоставящи възможност за активна комуникация и обединяващи служителите ни, като приоритет. 

    Компанията има свой комитет по забавленията (Fun Committee), който организира различни събития, надпревари и игри, в които всички имаме възможност да се включваме. Всяка година колегите ни изненадват с все по-интересни и креативни идеи и събития, като бюджетът за тях отново се осигурява от компанията.

    Два пъти в годината организираме и мащабни тематични фирмени партита и всички се забавляваме заедно. 

    Допълнително, на ниво екип всеки разполага със самостоятелен бюджет за тиймбилдинг, като колегите имат свобода да ги избират и организират сами. 

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Корпоративната и социална отговорност заема водещо място в нашата стратегия. Основополагащ подход за нас е грижата – грижата както един към друг и към нашия екип, така и към обществото ни и околната среда. През последните години изградихме настина активен комитет по корпоративна и социална отговорност, който е двигател на редица инициативи и каузи, които  имат положително въздействие върху хората, местните общности във Варна и София, и природата. Всъщност тази година организирахме работата си в три основни направления, а именно  доброволчество, многообразие  приобщаване и устойчиво развитие. 

    Само за 2023 г. в КBC Global Services организирахме над 17 благотворителни инициативи и сме изключително щастливи от факта, че 717 наши служители се включиха като доброволци. Благодарение на каузите ни през изминалата година имахме възможност да подпомогнем редица  медико-социални центрове, зоокътове и детски градини във Варна и областта чрез почистващи, ремонтни и организационни дейности. 

    Благотворителните базари са също неизменна част от CSR календара в KBC Global Services и се радват на голям интерес и подкрепа от всички служители. Голяма активност виждаме и за инициативите за събиране на капачки, жълти стотинки, на книги за читалища и продукти от първа необходимост за нуждаещи се, които също организираме редовно. Тук е важно да отбележим и самоинициативата на нашите екипи в компанията, които често сами организират благородни каузи и добри дела на ниво екип.

    Тази година стартира и вече регулярната кампания по кръводаряване, в която също се включват много от колегите. Не на последно място се стремим социалната ни дейност да се разраства и да изграждаме дългосрочни партньорства с местни сдружения и организации, за да има по-голямо въздействие и дълготраен ефект от нашия принос. 

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Колегите ни разполагат с преференциални условия за различни банкови и застрахователни услуги, предоставяни от дружества от KBC Group, което ги подпомага във важни моменти като закупуване на жилище например. Осигурили сме и отстъпки при използване и на други услуги (телекомуникация, автомобилно обслужване и други). 

    Стремим се да поддържаме офисите ни модерни и оборудвани с много удобства, имаме освежителна програма и предоставяме свежи плодове или сладолед, на които служителите могат да се наслаждават всяка седмица.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на KBC Global Services BG в JOBS.bg

     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага Schneider Electric?
    Какви придобивки предлага Фрамар Холдинг АД?
    Какви придобивки предлага Hitachi Solutions Bulgaria?
    Какви придобивки предлага United Partners?
    Какви придобивки предлага M3 Communications Group?
    Какви придобивки предлага Coherent Solutions?
    Какви придобивки предлага VSG Bulgaria?
    Какви придобивки предлага SiteGround?
    Какви придобивки предлага Proxiad SEE?
    Какви придобивки предлага BILLA България?
    Какви придобивки предлага Anthill?
    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet?
    Какви придобивки предлага A1 България?
    Какви придобивки предлага CluneTech?
    Какви придобивки предлага Progress?
    Какви придобивки предлага Sofia Stars?
    Какви придобивки предлагат Технополис и Практикер?
    Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове
    преди 8 часа
    Paysera България дебютира на ВЕАМ пазара на БФБ
    Компанията за дигитални платежни услуги планира да увеличи капитала си с 2 млн. лв.
    преди 10 часа
    Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и стабилна перспектива
    Агенцията прогнозираприемане в еврозоната най-късно началото на 2026 г. и ръст малко под 3% за периода 2025-2027 г.
    23 май 2024, 15:30
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    23 май 2024, 13:52
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата