четвъртък, 16 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3300 прочитания

    Google измества Facebook като лидер в дисплей рекламата

    Търсачката ще изпревари конкурентите си на пазара на визуална реклама в САЩ през 2012, прогнозира eMarketer
    21 септември 2012, 13:13 a+ a- a

    Google ще заработи най-много приходи на пазара на дисплей реклама в САЩ през 2012. Компанията ще припечели от този сегмент над 2.3 милиарда долара тази година и така ще изпревари конкурентите си, прогнозира сайтът за изследвания и анализи eMarketer.

    Делът на пазара на дисплей реклама на Google ще достигне 15.4% през тази година. За сравнение миналогодишният лидер на този пазар Facebook ще има дял от 14.4%.

    Yahoo, който до 2010 традиционно заемаше лидерска позиция при дисплей рекламата в САЩ, продължава да свива дела си на този пазар. За 2012 делът на компанията в този сегмент се очаква да достигне 9.3%.

    Прогнозата на eMarketer е, че делът на Yahoo ще продължи да се свива на фона на ръста при Facebook и Google.

    Ако прогнозите на eMarketer се оправдаят, то Google ще стане лидер при всички сегменти на интернет рекламата – рекламата при търсене, мобилната реклама и дисплей рекламата.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    НСИ отчита дефлация през април
    Годишната инфлация е 2.4%
    преди 16 часа
    "Най-лошото е зад гърба ни": ЕК очаква неголям темп на растеж, който ще се засили през 2025
    Геополитическо напрежение продължава да носи рискове за ЕС
    преди 17 часа
    преди 18 часа
    Questers става Pwrteams
    Управлението на компанията поема Карел Саурвалт, който и преди интеграцията е начело на Pwrteams
    преди 19 часа
    Wizz Air пуска полети от Варна до Лондон Гетуик
    Те стартират от 18 юни и ще бъдат изпълнявани 3 пъти седмично