петък, 13 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1823 прочитания

    Какво да очакваме от 11-ото издание на „Рекламна академия“

    Кое ще е различното тази година, кой може да се включи, какво да очакват участниците, разказва доц. д-р Кристиян Постаджиян, НБУ
    25 януари 2024, 08:35 a+ a- a

    Снимка: Личен архив

    Доц. д-р Кристиян Постаджиян е зам.-ректор по учебната дейност на Нов български университет (НБУ) и преподавател в програмите по реклама на университета. Създател е на магистърската програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ и е сред основателите на „Рекламна академия“. Автор е на различни статии в областта на корпоративните комуникации.

    Какво предстои на 11-ото издание на „Рекламна академия“?
    С настъпването на 11-ото издание на „Рекламна академия“ очакваме да забележим още по-широка гама от креативност, иновации и страст към света на рекламата и комуникацията. Тази година събитието ще се проведе от 19 до 23 февруари на територията на НБУ, като в тези пет дни участниците ще се насладят на вдъхновяващи лекции, с проницателни примери от бизнеса, нов формат на дискусионен панел, интерактивни практически сесии и интензивно менторство, което ще ги подготви за предизвикателствата на бъдещето в индустрията.

    Кой и как може да участва в инициативата?
    Всеки, който споделя страст към рекламата и комуникациите, може да участва в „Рекламна академия“ – студенти, бизнес професионалисти и всеки, който е готов да се впусне в практическата среда, е добре дошъл, като студентите на НБУ могат да се възползват от безплатно участие, докато за студенти от други висши училища се предоставя възможност за участие срещу такса от 75 лв. Важна е ангажираността и желанието за творчество в рекламата. Регистрацията е в ход и всички желаещи могат да се запишат до 6 февруари.

    С какво ще е полезна тя за участниците?
    Участието в „Рекламна академия“ е гаранция за развитие на практически умения и стратегическо мислене в сферата на комуникацията. Участниците ще получат ценен опит чрез работа в отбори по предизвикателни казуси. Всеки участник има правото да избере желан от него сектор, като тази година това са: безалкохолни напитки; бира; лекарства без рецепта; ритейл (търговски вериги); телекомуникации и храни.
    Всеки отбор ще има на разположение за сътрудничество и насоки трима ментори – двама представители на комуникационни агенции – членове на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и представител на компания, член на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), в ролята на клиент на проекта.

    От кои компании са лекторите тази година?
    Всяка година „Рекламна академия“ привлича водещи компании и агенции в областта на рекламата. Тази година лекторският екип включва представители на изявени експерти, стоящи зад едни от най-успешните кампании за изминалата година, а именно: Виваком България и Noble Graphics с кампанията „Бизнес великани“ и Загорка АД и Saatchi & Saatchi с „Върни бутилката“. И двете кампании получиха отличия на еталонните награди BAAwards'23 и Effie Awards Bulgaria 2023.

    „Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено в периода 11 – 13 февруари 2014 год. В него се включват общо шест компании – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чиито представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 100 водещи компании от комуникационната индустрия излъчват свои представители, които участват в академията в ролята на лектори, дискутиращи, модератори и жури. В последното издание през 2023 год. се включват представители на бизнеса от 44 компании. За десетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 200 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата – като своя професионална любов.

    Как ще подберете кой да участва?
    Участието е отворено за всички записали се, но за да се осигури качествен и ефективен работен процес – според уменията и интересите регистрираните се разпределят в екипи от 10 души, като се цели да има баланс между творчески и стратегически ориентираните участници. Идеята е да се комбинират и създадат екипи, в които има равномерно заинтересовани представители със знания и умения, насочени към рекламата, бизнеса, маркетинга, дизайна и т.н.

    Какво получават участниците след края на програмата?
    Участието в „Рекламна академия“ не дава само знания и опит, но и възможност за старт на кариера със солидно портфолио и ценни контакти в индустрията. За единадесетте издания на Академията са осигурени над 200 стажа и работни позиции на изявени студенти във водещи компании от сектора. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата като своя професионална любов.
    Победителите в 11-ото издание, освен че ще получат невероятния шанс да стажуват в някои от компаниите членки на БАКА и БАР, ще могат да присъстват и участват и на водещите събития на двете асоциации.

    Какъв съвет бихте дали на желаещите да участват?
    Моят съвет е да се подготвят за интензивна седмица, пълна с предизвикателства и възможности за растеж. Ангажирайте се във всеки аспект на програмата, задавайте въпроси и сътрудничете с колегите и менторите си. Това е пътят към истински успешна и вдъхновяваща кариера в комуникационната индустрия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 4 часа
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 6 часа
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 6 часа
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 7 часа
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ