сряда, 22 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    694 прочитания

    Започна записването за 11-ото издание на „Рекламна академия“

    То ще е отворено до 6 февруари
    17 януари 2024, 11:51 a+ a- a

    Снимка: НБУ

    „Рекламна академия“ 2024 ще се проведе на живо в Нов български университет (НБУ) в рамките на пет дни – от 19 до 23 февруари, а записването за участие вече е в ход. Събитието е от интерес за студенти, служители в бизнеса, членове на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), както и за всички ентусиасти с желание да се включат.

    „Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено в периода 11 – 13 февруари 2014 год. В него се включват общо шест компании – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чийто представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 100 водещи компании от комуникационната индустрия излъчват свои представители, които участват в академията в ролята на лектори, дискутанти, модератори и жури. В последното издание през 2023 год. се включват представители на бизнеса от 44 компании. За десетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 200 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата – като своя професионална любов.

    Платформата за регистрация вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари включително.
    „Рекламна академия“ е тристранен проект на НБУ, БАР и БАКА. Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще обедини за реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.

    „Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по бизнес казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.

    Участниците се състезават в отбори от по 10 души. Всеки отбор има на разположение за сътрудничество и насоки трима ментори – двама представители на комуникационни агенции и представител на компания в ролята на клиент на проекта.

    „Рекламна академия“ 2024 се открива с лекционна част на 19 февруари. Практическите сесии ще се състоят присъствено в НБУ от 19 до 22 февруари. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след втора година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването са насрочени за 22 и 23 февруари.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Австрийският бизнес у нас: Заплатите вече не са сред предимствата на България
    Австрия е вторият най-голям инвеститор в България, но нови инвеститори няма, продължават да инвестират присъстващите вече компании
    преди 13 часа
    преди 14 часа
    myPOS придобива френската компания за касов софруер Toporder
    Финтех платформата разширява екипа си със 130 нови служители в България
    преди 18 часа
    Над 18 000 гръцки компании работят в България
    Гръцките инвестиции у нас надхвърлят 3,5 млрд. евро
    преди 1 ден
    Министерството на финансите пласира нов дълг от 300 млн. лева
    Заемът е под формата на 3-годишни държавни ценни книжа