четвъртък, 08 юни 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    874 прочитания

    Employer Branding в България: Appolica

    Светлин Леков – Таlent Acquisition Manager, разказва кой отговаря за работодателската комуникация в компанията, какви инструменти използват и как измерват ефективността
    11 май 2023, 15:36 a+ a- a

    Светлин Леков – Таlent Acquisition Manager в Appolica. Снимка: Личен архив

    В рубриката на Economy.bg Employer Branding в България компании от различни сектори в България споделят как изграждат и развиват работодателската си марка. Разказват кои са хората, които отговарят за работодателската комуникация в тяхната компания, какъв е наборът от инструменти, които използват, споделят конкретни успешни кампании и как измерват тяхната ефективност.

    Светлин Леков – Таlent Acquisition Manager в Appolica, разказва кой отговаря за работодателската комуникация в компанията, какви инструменти използват и как измерват ефективността.

    Кои са хората, които отговарят за работодателската комуникация и работодателската марка във Вашата компания?
    В Appolica имаме убеждението, че всеки човек в компанията спомага за изграждането на работодателската марка и е посланик както на своя личен, така и на работодателския ни бранд. Хората, които са част от компанията, са най-доброто и реалистично отражение на културата ни и свързаните с нея ценности, които ни определят.  Получаваме идеи от колеги, които се намират във всеки един департамент, който имаме, като реализирането им често минава през съвместна работа с маркетинг и HR екипите ни. 

    Какви са процесът, наборът от инструменти и експертизата, които използвате? Кои са най-полезните от тях  според Вас?
    Желанието ни винаги е било да имаме максимална прозрачност и яснота относно това какво представлява нашата организация, как се развиваме през последните години, какво целим да постигнем в дългосрочен план, както и как самите кандидати биха могли да бъдат част от това, което предстои за нас. Същевременно растежът на самата компания е абсолютно органичен, а обликът, който имаме, и начинът, по който се развиваме, са продиктувани именно от най-ценния капитал, с който разполагаме – хората. Това е и причината да полагаме съществени усилия по отношение на тяхното преживяване в компанията. Стараем се процесът ни на интервюиране да е максимално положителен за кандидатите, постоянно да подобряваме последващия онбординг и покачване на нивото на компетенциите на служителите. Всичко това е част от специално разработената вътрешно в компанията методика за кариерно развитие на всеки служител. 

    Същевременно изграждането на  култура на споделяне на знанията, както и окуражаването това да продължава да се случва извън пределите на организацията ни, е ключово за Appolica, като представлява и своеобразната основа на стратегията ни за изграждане на работодателска марка. Вярваме, че по този начин допринасяме за развитието на една по-голяма общност, както и за едно цялостно по-добро общество. Стараем се да разпространяваме инициативите си, като освен в дигиталното пространство поставяме фокус и върху промотирането им и на събития на живо, включително различни семинари и технологични конференции.

    Споделете конкретни Ваши проекти/кампании, които определяте като успешни. Как измервате тяхната ефективност?
    Инвестирането и подпомагането на ученици, заинтересовани от ИТ сферата, винаги е било от изключителна важност за нас. Отношенията ни с различни учебни заведения ни дават възможността да помогнем и да дадем старт на тепърва започващи своите кариери специалисти, които ще се превърнат в движеща сила на ИТ общността в бъдеще. Спонсорирането на различни хакатони, състезания, както и стажантска програма ни дават такава възможност. 

    Същевременно създаването на вътрешния ни хъб за иновации насърчава реализирането на бизнес идеи, които са на самите служители. По този начин те не само развиват предприемачески начин на мислене, а и имат шанс да създадат реален иновативен продукт. 

    Допълнително имаме няколко проекта с наши партньори, които оперират в climatetech сферата, което е абсолютно в унисон  с нашите убеждения за по-устойчиво бъдеще. 

    Напоследък се отделя специално внимание на „Работодателската марка навътре“: според Вас налага ли се такъв фокус и ако да – какви инициативи текущо провеждате или предвиждате?
    Вярваме, че една от най-важните публики за една компания е нейната вътрешна такава и определено се стремим да имаме множество инициативи с фокус „навътре“ (голяма част от които споменах по-рано). Прозрачността на вътрешните процеси, дългосрочната визия, както и цялостната ни мисия ни дават възможност да покажем реално на хората, които са избрали да бъдат част от организацията ни, зад какво стои Appolica.  

    Вижте по какви проекти работи Appolica

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Appolica Ltd. в JOBS.bg

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА EMPLOYER BRANDING В БЪЛГАРИЯ  

    Как eMAG развива работодателската си марка? 
    Как Bica развива работодателската си марка?
    Как Мусала Софт развива работодателската си марка?
    Как United Partners развива работодателската си марка?

    Как CluneTech развива работодателската си марка?
    Как Кока-Кола ХБК развива работодателската си марка?
    Как Proxiad SEE развива работодателската си марка?
    Как МенторМейт развива работодателската си марка?
    Как Dreamix развива работодателската си марка?
    Как Самекс/KFC развива работодателската си марка?
    Как Paysafe развива работодателската си марка?
    Как Commerzbank DTC София развива работодателската си марка? 
    Как А1 България развива работодателската си марка? 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 минути
    AIBEST организира лятна академия за ученици в Бургас
    Тя ще е безплатна, с продължителност 3 седмици
    преди 51 минути
    БНБ: До края на 2023 платежната инфраструктура у нас ще бъде готова за присъединяване към еврозоната
    Ръст с над 40% на плащанията с електронни пари в България, отчитат от централната банка
    преди 1 час
    Ню Йорк е обхванат от гъст дим
    Качеството на въздуха е най-лошото, откакто има статистика
    преди 2 часа
    Икономическото възстановяване на Китай се забавя
    Това показват данните за търговията на втората по големина икономика в света
    преди 3 часа
    От началото на годината Kaufland инвестира 300 000 лв. в контрол на качеството
    Компанията извършва над 12 000 проверки на качеството на асортимента си всяка година
    преди 3 часа