вторник, 05 юли 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    731 прочитания

    Николай Сердаров е новият Art Director на d:istinkt

    Той е работил по някои от най-забележителните кампании в страната за редица международни брандове
    07 юни 2022, 15:10 a+ a- a

    Снимка: d:istinkt

    Николай Сердаров е новият Art Director на комуникационна агенция d:istinkt. В тази роля той ще управлява екипите, свързани със създаването на творческите предложения и концепции за клиентите на компанията. 

    „В d:istinkt работим с таланти, които имат същия фокус като нас, а именно хората и изкуството. Убедена съм, че в новата си роля Николай ще допринесе за проектите не само с безспорния си талант, но и с ентусиазма и страстта, които влага във всяко комуникационно решение“, каза Рая Тодорова, главен директор „Продукция“ в d:istinkt, с която Николай тясно ще взаимодейства при реализацията на творческите проекти на агенцията. 

    „d:istinkt се отличава с това, че ценностите на компанията най-добре отразяват моите собствени убеждения. Тук на първо място са хората, честният труд и колаборативната среда“, каза Николай Сердаров, Art Director, d:istinkt. „Вярвам, че с екипа ще продължим да допринасяме за творческата визия на кампаниите за нашите клиенти, решавайки комуникационни предизвикателства по смел, модерен и ефективен начин.“ 

    Николай се присъединява към d:istinkt през 2020 г. в ролята на старши графичен дизайнер. Кариерата си стартира преди осем години в комуникационната група All Channels, като е работил и в агенция A Team. Креативните идеи и специфичните му умения в дигиталните илюстрации, motion design, UX/UI и packaging design, както и интересът му към японската култура и манга стила допринасят за отличителния му почерк и разпознаваем стил. 

    Николай е работил по някои от най-забележителните кампании в страната за редица международни брандове като Lidl, Telenor (Yettel), Европейски парламент, Европейска комисия, dm, ЕКО, OMV, Discovery, bTV, National Geographic, Samsung, The Mall, Klett и др. Николай е движещата сила и зад кампанията „Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш“ на Yettel, която спечели най-много отличия на тазгодишните награди на Българската асоциация на пиар агенциите BAPRA Bright Awards и значително допринесе към общата оценка на журито, което определи d:istinkt за „Агенция на годината“ на 2022 г.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    ЕС договори нови правила за контрол на "Дивия запад" на крипто индустрията
    Компаниите за криптовалути ще трябва да имат лиценз за упражняване на дейност в ЕС, въвеждат се и мерки за защита на потребителите
    преди 12 часа
    България се присъединява към инициатива, подкрепяща ядрената енергетика
    Становището е покрепено от 20 синдиката от Белгия, Чехия, Финландия, Франция, Унгария, Литва, Румъния, Словакия, Словения и Хърватия
    преди 15 часа
    iBanFirst придобива базирания в Лондон Cornhill
    Финтех компанията планира международни сделки на стойност €100 млн. през следващите 3 години
    преди 16 часа
    Българската Gtmhub придоби нова компания
    Това е втората сделка по придобиване за българския стартъп от началото на 2022
    преди 16 часа
    SeedBlink стартира вторичен пазар, където инвеститорите могат да продадат придобитите активи
    Компанията стартира и SeedBlink Circle, общност за активни членове, за да улесни взаимодействието и споделянето на идеи