Какъв е начинът да даваме обратна връзка, така че тя да бъде чута, възприета и след това взета под внимание? Георги Кременлиев, вицепрезидент „Професионални и инженерни услуги“ във „Вайънт“, говори за това в рамките на ASE SoftCon 2015, чийто фокус бяха социално-емоционални умения на софтуерните инженери.
Ето част от препоръките, които даде той:
- Не казвайте на колегата „бъркаш“. Не го карайте да се чувства зле, а се опитайте да разберете неговата гледна точка.
- Говорете за начина на вземане на решение, за причините и за конкретните неща, които се случват в този процес.
Готови ли са работодателите за поколението Z и с какво се отличава, дискутират Виолета Караначева-Цветанова от IBM България, Екатерина Тонова от Manpower Bulgaria, Надя Младенова - студент, и Виктор Арнаудов - ученик
Какви са промените в гимназията на СофтУни и как екипът се подготвя за бъдещето, разказват Евгения Пеева, Изпълнителен директор на СофтУни Будител, и Светлин Наков, съосновател на СофтУни и СофтУни Будител