събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3275 прочитания

    Проектът Faces of Commerzbank стартира в технологичния офис на банката в София

    Научете повече за новата инициатива, която показва лицата зад иновацията и успеха
    25 март 2024, 10:00 a+ a- a

    Част от лицата в кампанията Faces of Commerzbank. Снимки: Личен архив

    Commerzbank DTC Sofia обяви пред Economy.bg, че стартира Faces of Commerzbank - нова инициатива, която поставя акцент върху най-ценния актив на компанията - нейните служители. Кампанията е глобална и предстои да се проведе едновременно в трите технологични офиса на банката в Европа - България, Чехия и Полша.

    В кампанията Faces of Commerzbank в България ще се включат 20 служители от офиса на компанията в  София, които споделят повече за своя път, страст, вдъхновения в работата, амбиции и най-вече защо Commerzbank е мястото, в което са избрали да се развиват. Слоганът на проекта My place to make a difference символизира възможността всеки служител да бъде двигател на положителна промяна в компанията, превръщайки личното и професионално развитие в мисия. 

    Проектът Faces of Commerzbank е идея, която произлиза директно от сърцето на компанията – нейният германски офис, където културата на непрестанен растеж, насърчаване на индивидуалния принос и развитието на личните качества са фундаментални.

    „Идеята за проекта Faces of Commerzbank се зароди от искреното желание да покажем хората зад успехите на нашата компания“, споделя Мишел Ноп - Employer Branding Expert за Германия.

    С растеж до над 600 служители само за четири години след официалното стъпване на германската банка на пазара в България, технологичният център илюстрира своята ангажираност към развитието на своите таланти, насърчавайки смелите идеи и усъвършенстване на потенциала на служителите си. Целта на кампанията е да представи нещо повече от обичайната корпоративна култура, но и поглед към сърцата и умовете на хората, които стоят зад технологичните и софтуерни дейности на банката.

    Запознайте се с някои от лицата на кампанията в България, вижте какво споделят за своето участие в инициативата и защо са решили да се включат: 

    „За мен кампанията Faces of Commerzbank е отражение на нарастващата ни работна сила – вдъхновяващи, уверени, ярки, отворени и весели професионалисти, които са развълнувани и благодарни да бъдат част от такава вълнуваща компания“, споделя Иво Николов - Java Full Stack Developer.
    „Изключително щастлив съм, че взех участие в кампанията. Радвам се, че мога да споделя повече детайли относно постиженията ни, нашия работен дух, който успяхме да изградим в сравнително кратък период от време и най-вече какво нарежда Commerzbank сред петте най-добри работодатели в България“, отбелязва Антон Цветарски - Senior Citrix Engineer.
     „Наскоро по време на нетуъркинг събитие започнах да разказвам разпалено за Commerzbank и цялостно преживяване, което имам в компанията като служител в София. Един от участниците отбеляза, че ентусиазмът ми е заразен и, че трябва да стана бранд амбасадор. Малко след това, получих възможност да участвам в кампанията. Това беше моята възможност да споделя ентусиазмът си!“, казва Персиана Пенкова - Специалист Бизнес Операции.

    Проектът стартира едновременно в трите локации в Европа на 8 април 2024, а екипите очакват с нетърпение всички позитивни емоции, които ще донесе. 

     

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Digital Technology Center Commerzbank AG Sofia Branch в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години