събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2951 прочитания

    Вижте отличените агенции и PR кампании в BAPRA Bright Awards 2021

    Най-добрите проекти, реализирани през последните 2 години, се състезаваха в 14 обновени категории
    14 май 2021, 09:06 a+ a- a

    Ясни са победителите в годишните награди BAPRA Bright Awards 2021, организирани от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). На бляскава церемония на 12 май авторитетното международно жури отличи най-добрите агенции и проекти за 2019/2020 г. сред общо 150 подадени кандидатури. 

    За пръв път в историята на организацията конкурсът обхвана двугодишен период на работа на компаниите и реализираните проекти. БАПРА отмени миналогодишната надпревара в комуникационния бранш у нас заради започналата преди повече от година пандемия. Тази година в конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Ето и отличените: 

    Агенция на годината

    1-во място: All Channels Communication Group

    2-ро място: M3 Communications Group

    3-то място:United Partners.

    Кампания на годината

    1-во място: PR play – Заедно за повече здраве

    2-ро място: All Channels Communication Group – Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм

    3-то място: D:istinkt – Старт 5G България,

    3-то място: All Channels Communication Group – National Geographic Bulgaria – Planet or Plastic?

    Комуникации към крайни потребители

    1-во място: Ракия от плодовете на дипломацията, proof.

    2-ро място: #събудисеслед6, proof.

    3-то място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group

    Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)

    1-во място: National Geographic Bulgaria – Planet or Plastic?, All Channels Communication Group

    2-ро място: Премини през трудностите, премини онлайн, proof.

    3-то място: Заедно напред, BBDO Group/ Proximity Sofia

    Специално събитие или лансиране

    1-во място: Европейската комисия и точната ескейп стая за теб, M3 Communications Group, Inc.

    2-ро място: SHELL – форум „Бъдещето на мобилността“, M3 Communications Group, Inc.

    3-то място: Онлайн среща на върха на комуникационния форум в Давос, M3 Communications Group, Inc.

    3-то място: Портрети от фон дьо тен, proof.

    Кампания за корпоративна социална отговорност:

    1-во място: Избери любовта, не омразата, proof.

    2-ро място: Нестле за живей активно!, APRA Porter Novelli BCG

    3-то място: “Национална финансиада” 2020 на Банка ДСК, MSL Publicis Groupe Bulgaria

    Комуникации в публичния сектор

    1-во място: GIVE 2 GROW, United Partners

    2-ро място: Европейска комисия – #ИмашПраво, M3 Communications Group, Inc.

    3-то място: Да преподаваш е яко, PR Point

    Инфлуенсър маркетинг кампания

    1-во място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group

    2-ро място: Портрети от фон дьо тен, proof.

    3-то място: Дигитални скаути, d:istinkt

    3-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, All Channels Communication Group

    Кампания за работодателска марка

    1-во място: Paysafe 360 виртуален Java лов: Завръщането на изгубения Bit, United Partners 

    1-во място: Accenture България: Равни в работата, заедно в успеха, Paragraph 42

    2-ро място: върни се в България, добра оферта е, proof.

    3-то място: Paysafe loves tech,  United Partners

    3-то място: Kaufland „Разчитайте на нас” кампания за работодателска марка, MSL Publicis Groupe Bulgaria

    Вътрешни комуникации

    1-во място: Кампания за вътрешни комуникации на Аурубис България, AMI Communications

    2-ро място: Свързаност, която оставя следа: Човешкото лице на корпоративните ценности, Interimage

    3-то място: Gilat – Пространство за иновативни идеи, M3 Communications Group, Inc.

    Кризисни комуникации

    1-во място: Локхийд Мартин за изтребители F-16 Блок 70, AMI Communications

    2-ро място: Старт 5G България, d:istinkt

    3-то място: Концесионера на Летище София, AMI Communications

    Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел

    1-во място: Как въведохме Digital Office и останахме заедно?, Eurobank Bulgaria AD (Postbank)

    2-ро място: Дни на подкрепа 2020, TELUS

    3-то място: #YouthEmpowered (GoesDigital), Coca-Cola HBC Bulgaria

    Награда за ПР иновации

    1-во място: Spirit Трансформации – COOL библиотеки, HubAhead

    2-ро място: премини през трудностите, премини онлайн, proof.

    3-то място: IKEA: Балкон Артист, Paragraph 42.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 11 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 11 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 12 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 14 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години