четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2793 прочитания

    Вижте отличените PR кампании в BAPRA Bright Awards 2018

    70 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие
    25 април 2019, 13:21 a+ a- a

    Късно снощи на официална церемония Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в десетото юбилейно издание на престижния PR конкурс – BAPRA Bright Awards. Отличени бяха най-добрите PR кампании, проведени в България през изминалата година. Бляскавото събитие се състоя в столичния клуб Карусел. 

    Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – 164, а по време на церемонията бяха връчени 70 приза. Победителите бяха определени от жури, съставено изцяло от международни PR и комуникационни експерти от световна величина.

    Престижният приз „Агенция на годината“, журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място бе за United Partners, а бронзът взе M3 Communications Group, Inc.. 

    Пълният списък на отличените компании и награди:

    КАМПАНИЯ ЗА НОВ ПРОДУКТ

    1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа

    2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете

    3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели

    КАМПАНИЯ ЗА НОВА УСЛУГА

    1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions

    2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител

    3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа

    СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

    1-во място New Moment – „С усмивка“ — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели

    2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон

    2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFÉ® 3in1

    3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!

    КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ОБРАЗОВАНИЕ

    1-во място AMI Communications – Нашите пари

    2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР

    2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца

    3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!

    3-то място Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018

    КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ОКОЛНАТА СРЕДА/ЕКОЛОГИЯ

    1-во място PR Point – Изложба „КЛИМАТЪТ НА 360°“ на БНП Париба разказва за промени в климата

    2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day

    3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна ефективност

    КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

    1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата

    2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта „Иновация за живот“

    3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия „Какъв е твоят фамилен отпечатък?“

    КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС КУЛТУРА

    Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ Галерия

    КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ – ДРУГИ

    1-во място United Partners – Pampers Preemies в България

    2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи

    2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!

    3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон „По-добри сме заедно“ 2018, Purina България

    МАРКЕТИНГ СВЪРЗАН С КАУЗА

    1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата

    2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства

    3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!

    КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ИМИДЖА НА ГРАД/НАСЕЛЕНО МЯСТО

    1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове

    2-ро място All Channels Communication Group – „Mood for Food“ уличен фестивал

    КАМПАНИЯ B2B

    1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare

    2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch

    КАМПАНИЯ EXECUTIVE COMMUNICATIONS

    Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален мениджър за България и Македония

    КАМПАНИЯ THOUGHT LEADERSHIP

    1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

    2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография

    3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

    ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

    1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа

    2-ро място proof. – Оцени любовта

    3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%

    3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта

    КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА

    1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се

    2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018

    3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно

    КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

    1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те минути

    2-ро място Key Experts Group – The Sales League

    3-то място От-До Консулт – Проект „В Lidl звездите сме ние“

    КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН PR ОТДЕЛ

    1-во място A1 – Ребрандиране на компанията

    2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми

    3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация

    3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство

    КРИЗИСЕН PR

    1-во място proof. – Оцени любовта

    2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби

    КОРПОРАТИВЕН PR

    1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение

    2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон

    3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

    КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

    1-во място Intelday Solutions – EuandME

    2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд

    3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България

    КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

    1-во място APRA Porter Novelli  – Нестле за по-здрави деца

    2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018

    3-то място Intelday Solutions – EuandME

    КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

    1-во място APRA Porter Novelli  – Нестле за по-здрави деца

    2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата

    3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта

    МАРКЕТИНГ НА АГЕНЦИЯ

    1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono

    2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP

    КАМПАНИЯ THOUGHT LEADERSHIP В ПР СФЕРАТА

    1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

    2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution

    3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са достатъчно големи!

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 4 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 4 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 21 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 21 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 21 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място