петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8706 прочитания

    Вижте кои PR агенции грабнаха награди на BAPRA Bright Awards 2013

    Участниците в конкурса се надпреварваха в 7 категории
    17 април 2013, 16:54 a+ a- a

    Наградите BAPRA Bright Awards се връчват за четвърта поредна година. По думите на организаторите от Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) целта на конкурса е да даде реална обратна връзка на хората от бранша. Александър Дурчев, председател на БАПРА, подчерта, че нивото на проектите тази година е изключително високо, а броят им – рекорден. По неговите думи общо 80 кампании са се надпреварвали в 7-те категории на конкурса.

    Ето и победителите в отделните категории:

    Кампания за устойчиво развитие

    Първо място за: „Алкохолът е лош шофьор” на APRA Porter Novelli
    Второ място за: „3D Екобус” на DeConi
    Трето място за: „Българска хранителна банка – Какво да правим с ненужната храна? В търсене на Робин Фууд” на Publicis Consultants | MARC и Saatchi&Saatchi и „10 години „От любов към живота“ в България” на „Сайт Медия” ЕООД

    Награждаване в категория "Кампания за устойчиво развитие"

    Специално събитие

    Първо място за: „Живей активно!” на APRA Porter Novelli
    Второ място за: „Моят зелен град 2012” на APRA Porter Novelli
    Трето място за: „Лесно, светло и забавно в Bulgaria Mall” на Havas Worldwide Sofia

    Награждаване в категория "Специално събитие"

    Иновативна кампания

    Първо място за: „10 години „От любов към живота“ в България” на „Сайт Медия” ЕООД
    Второ място за: „Открий бръсненето срещу посоката на растежа на косъма с отбора на Gillette” на United Partners
    Трето място за: „Последвай зебрата” - Кампания за информиране за невроендокринни тумори на PR Net

    Награждаване в категория "Иновативна кампания"

    Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел

    Първо място за: Национална кампания „Спри, детето запази!” на Българска национална телевизия
    Второ място за: „15 години Юнайтед Партнърс” на United Partners
    Трето място за: VIVACOM Art Hall на VIVACOM

    Награждаване в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел"

    Комуникационна кампания на годината

    Първо място за: Kamenitza reFRESHer на All Channels Communication Group
    Второ място за: „Живей активно!” на APRA Porter Novelli
    Трето място за: „Новият дом на Пощенска банка” на BBDO Group и "Благодаря ти, Мамо!" на P&G, реализирана у нас от United Partners

    Награждаване в категория "Комуникационна кампания на годината"

    Комуникационна кампания в публичния сектор

    Първо място за:„Никога не е късно за ново начало” на APRA Porter Novelli
    Второ място за: „Ден на Европа 2012” на All Channels Communication Group
    Трето място за: „Младежта в движение”, информационна кампания на „Интелдей Солушънс” АД

    Награждаване категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

    Агенция на годината

    Първо място за All Channels Communication Group
    Второ място за APRA Porter Novelli и M3 Communications Group

    Церемония по награждаване за Агенция на годината
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 22 минути
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 26 минути
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 1 час
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 17 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 17 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България