Наградите BAPRA Bright Awards се връчват за четвърта поредна година. По думите на организаторите от Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) целта на конкурса е да даде реална обратна връзка на хората от бранша. Александър Дурчев, председател на БАПРА, подчерта, че нивото на проектите тази година е изключително високо, а броят им – рекорден. По неговите думи общо 80 кампании са се надпреварвали в 7-те категории на конкурса.
Ето и победителите в отделните категории:
Кампания за устойчиво развитие
Първо място за: „Алкохолът е лош шофьор” на APRA Porter Novelli Второ място за: „3D Екобус” на DeConi Трето място за: „Българска хранителна банка – Какво да правим с ненужната храна? В търсене на Робин Фууд” на Publicis Consultants | MARC и Saatchi&Saatchi и „10 години „От любов към живота“ в България” на „Сайт Медия” ЕООД
Награждаване в категория "Кампания за устойчиво развитие"
Специално събитие
Първо място за: „Живей активно!” на APRA Porter Novelli Второ място за: „Моят зелен град 2012” на APRA Porter Novelli Трето място за: „Лесно, светло и забавно в Bulgaria Mall” на Havas Worldwide Sofia
Награждаване в категория "Специално събитие"
Иновативна кампания
Първо място за: „10 години „От любов към живота“ в България” на „Сайт Медия” ЕООД Второ място за: „Открий бръсненето срещу посоката на растежа на косъма с отбора на Gillette” на United Partners Трето място за: „Последвай зебрата” - Кампания за информиране за невроендокринни тумори на PR Net
Награждаване в категория "Иновативна кампания"
Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел
Първо място за: Национална кампания „Спри, детето запази!” на Българска национална телевизия Второ място за: „15 години Юнайтед Партнърс” на United Partners Трето място за: VIVACOM Art Hall на VIVACOM
Награждаване в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел"
Комуникационна кампания на годината
Първо място за: Kamenitza reFRESHer на All Channels Communication Group Второ място за: „Живей активно!” на APRA Porter Novelli Трето място за: „Новият дом на Пощенска банка” на BBDO Group и "Благодаря ти, Мамо!" на P&G, реализирана у нас от United Partners
Награждаване в категория "Комуникационна кампания на годината"
Комуникационна кампания в публичния сектор
Първо място за:„Никога не е късно за ново начало” на APRA Porter Novelli Второ място за: „Ден на Европа 2012” на All Channels Communication Group Трето място за: „Младежта в движение”, информационна кампания на „Интелдей Солушънс” АД
Награждаване категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"
Агенция на годината
Първо място за All Channels Communication Group Второ място за APRA Porter Novelli и M3 Communications Group
Един от главните разработчици на BgGPT и докторант в INSAIT разказва пред Economy.bg за възможностите на българския изкуствен интелект и как бизнесът може да го ползва