сряда, 08 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11076 прочитания

    Анкета: Може ли е-търговията да съществува без дигиталния маркетинг?

    Вижте какво споделиха част от лекторите на Serp Conf. 2024 International
    13 май 2024, 09:46 a+ a- a

    Може ли електронната търговия да съществува без дигиталния маркетинг? Мнение по темата с Economy.bg споделиха:
        1. Светлозар Димитров/ Svetlozat Dimitrov/ CEO euShipments.com;
        2. Хюго Фаустино/ Hugo Faustino/ Digital Strategist at Creative Media (Ex-Nike/ Cisco systems);
        3. Ралука Бужорано/ Raluca Bujoreanu/ Product Lead at Zalando;
        4. Вейналд Йонгун/ Wijnand Jongen/President of Ecommerce Europe;
        5. Никола Минков/ Nikola Minkov/ CEO SERpact;
        6. Синди Кръм/ Cindy Krum/ Founder & CEO of MobileMoxie.

    Всички те бяха част от лекторите по време на двудневната Serp Conf. 2024 International, която се проведе на 18 и 19 април в НДК, под патронажа на Столична община.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    JPMorgan Chase връща служителите си в офиса
    Финансовата институция се готви да изостави напълно хибридния модел
    преди 5 часа
    Главчев: Еврозоната е на прага ни
    Предстои да бъде изпълнен и последният критерий за приемането ни, подчерта премиерът
    преди 7 часа
    Въвеждат дигитални паспорти и за строителните материали в ЕС
    Така надеждно ще се изчислява въглеродния отпечатък на дадена сграда
    преди 9 часа
    Присъединяването към Шенген ще добави 0,17% към БВП на страната
    Българският бизнес пропуска износ за милиарди заради забавеното членство в eврозоната, изчисляват експертите на Allianz Trade
    преди 9 часа
    Незабавните преводи по мобилен номер у нас надхвърлиха 1.27 млн.
    През 2025 разширяват blink с плащания за паркиране и абонамент за градския транспорт