петък, 19 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5618 прочитания

    Перник преобръща представите за града със забавна реклама

    Вижте какво споделиха за кампанията нейните създатели от рекламна агенция Human
    19 април 2024, 14:49 a+ a- a

    Перник е отдавна спряган за града с вицовете за винкели, земетресения и груби маниери. Но едно видео, подкрепено от община Перник, успя да разбие всички предразсъдъци и да обиколи интернет за една вечер с над 1000 споделяния за първите 5 часа. Рекламният клип е дело на Human. Свързахме се с тях, за да ни разкажат повече за кампанията. Ето какво сподели Никола Цaнoв, CEO и партньор в Human България:

    Никола Цaнoв, CEO и партньор в Human България. Снимка: личен архив.

    Как се стигна до реализирането на туристическото видео?
    Реализацията на видеото определено беше предизивикателство. В последните години Перник едновременно е един от най-известните градове в България и може би градът с най-лош имидж. Името му стана нарицателно, а вицовете за града и жителите му изместиха тези за Габрово и шопите. Ситуацията беше сложна, а такива предизвикателства винаги са страхотна творческа възможност.

    Чрез обществена поръчка ли се финансира рекламата?
    Почти всички участници във видеото са местни, които искаха да дадат своя принос за „ребрандирането“ на града си и го направиха про боно. Затова и бюджетът на видеото не предполага обществена поръчка.

    Как се вписва видеото в цялостната стратегия на община Перник за развитие като туристическа дестинация?
    Видеото се вписва в цялостната стратегия на община Перник за развитие като туристическа дестинация, като разкрива нови пластове на града, разказва за места, случки и исторически факти, които повечето хора извън него едва ли познават. Докато показваме местните хора, споменаваме и показваме забележителности, които искаме да популяризираме, за да привлечем повече нови гости.

    Коя е целевата аудитория на видеото и какви цели си поставя кампанията?
    Първичната целева аудитория са перничани - хората, които толкова обичат града си и да споделят неща, свързани с него. Те получиха видео, което да припознаят като свое, което могат да споделят и да покажат какво значи за тях Перник. Когато споделят видеото, то достига до вторичната си аудитория - всички техни приятели извън Перник, някои от които за първи път ще чуят името на града извън контекста на виц. И ще научат, че там има много повече от Голфове и винкели.

    Защо решихте да заложите на хумор?
    Единственият начин да достигнеш до хората е, като ги развълнуваш. И това се доказа последните години. Всички уж патетични, високобюджетни видеа за България и нейните градове и природа минаха през медийната среда някак дежурно, без да развълнуват някого, да събудят интерес или някаква емоция. Ние направихме обратното. Заложихме на най-голямото оръжие на българина - хуморът. Казахме, да - шегата често е за наша сметка, но ние обичаме да се смеем. И да се хвалим с града си.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект
    преди 3 часа
    Инфлацията във Великобритания без промяна през юни
    Все по-малко вероятно е Банката на Англия да понижи лихвените проценти през август
    преди 19 часа
    Урсула фон дер Лайен остава начело на ЕК още 5 години
    Европейският парламент я преизбра с мнозинство
    преди 19 часа
    ЕЦБ запази лихвите непроменени
    Лихвената пауза идва, след като през юни банката за първи път от 2019 намали лихвите
    преди 21 часа
    64% спад на чуждите инвестиции у нас
    Най-големите вложения в страната за януари-май 2024 са от Белгия, Австрия и Нидерландия, сочат нови данни на БНБ
    преди 22 часа
    Над 15% са празните офиси в София
    Относително активиране на наемния пазар през пролетните месеци, отчита консултантската компания Cushman&Wakefield Forton