петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1119 прочитания

    СВА става Бурлекс

    Компанията обновява и концепцията и визията на своите магазини
    31 януари 2024, 13:44 a+ a- a

    Снимки: Бурлекс

    Супермаркети СВА преминават изцяло под бранда Бурлекс, поставяйки си два слогана, в името на които да работят: „Любимият ми СУПЕРмаркет“ и „СУПЕР е да сме до теб“.

    Стремежът на компанията е да бъде първият избор на потребителите, търсещи супермаркети на удобни локации, с голям продуктов асортимент и изгодни ценови предложения и кампании. Бурлекс във всеки момент и при всяка необходимост може да предложи всички продукти и услуги, от които клиента се нуждае в своето ежедневие.

    Компанията внимателно подбира сред много чужди и български производители, за да достави на своите клиенти качествена българска стока и конкурентни продукти на световно известни марки.

    Веригата прави стъпка напред към едно ново зелено начало, носещо в себе си иновации не само във визията, а преход към по-модерно, по-достъпно и комфортно обслужване в обновените търговски зали. Компанията залага на функционален, свеж интериор, целящ да допринесе удобство, уют и практичност на клиентите при ежедневното им пазаруване.

    Промяната вече е факт в София, Дряново и Велико Търново, поетапно промените се въвеждат и във Варна и областта. Магазините в Аксаково, Младост и Чайка вече са с нова визия и интериор.

    До есента на 2024 година всички обекти в страната ще бъдат с ново лице и концепция.
    Бурлекс ще продължава да развива и социално-отговорната политика, позната на клиентите на СВА като подкрепя събития, даващи изява на деца и младежи. Веригата ще продължи да бъде партньор и да съдейства при организирането на ежегодните кампании на БЧК. Грижата към бездомните животни също е приоритет в организирането на социалната политика.

    Разбира се, ще се работи и в посока да се предоставят на клиентите още атрактивни кампании, услуги и придобивки.

    Всички притежатели на Клубни карти ще продължат да ги ползват и да трупат отстъпки при пазаруване в търговските обекти Бурлекс, а на новите клиенти, ще бъде дадена възможност също да се включат в програмата.

    Паралелно с ребрандирането и модернизирането, веригата продължава да открива нови обекти все по-близо до своите клиенти, които ще се превърнат в любимо място за потребителите, ценящи качествените стоки и обслужване.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 1 ден
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 1 ден
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 2 дни
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 2 дни
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19