Тя ще ръководи развитието на портфолиото от международни и локални марки на пивоваря
От 1 ноември 2023 година Албена Колева заема позицията Мениджър Маркетинг в ЗАГОРКА. Като част от мениджърския екип на ЗАГОРКА, тя ще ръководи развитието на портфолиото от бири и сайдер и изпълнението на стратегията EverGreen на компанията за стабилен ръст и разширяването на пазарното присъствие на компанията. Албена Колева ще отговаря и за ангажирането на консуматорите с комуникация в различните канали и ще подкрепя инициативите на пивоваря за многообразие, приобщаване и равнопоставеност (DEI), развитие на талантите и работодателската марка.
Албена има повече от 17 години маркетингов опит в сектора на бързооборотните стоки и се присъединява към ЗАГОРКА от Jacobs Douwe Egberts (JDE), където първоначално е отговаряла за марките на компанията на българския пазар, а след това кариерният й път я отвежда в Копенхаген, където отговаря за местните марки и управлението на портфолиото на ключови сегменти за кафе в скандинавските страни.
ЗАГОРКА има над 120-годишна история, датираща от създаването на първото пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 ЗАГОРКА се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. Оттогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“, като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална отговорност и отговорна консумация.