сряда, 06 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1867 прочитания

    Албена Колева е новият маркетинг мениджър в ЗАГОРКА

    Тя ще ръководи развитието на портфолиото от международни и локални марки на пивоваря
    10 ноември 2023, 11:29 a+ a- a

    От 1 ноември 2023 година Албена Колева заема позицията Мениджър Маркетинг в ЗАГОРКА. Като част от мениджърския екип на ЗАГОРКА, тя ще ръководи развитието на портфолиото от бири и сайдер и изпълнението на стратегията EverGreen на компанията за стабилен ръст и разширяването на пазарното присъствие на компанията. Албена Колева ще отговаря и за ангажирането на консуматорите с комуникация в различните канали и ще подкрепя инициативите на пивоваря за многообразие, приобщаване и равнопоставеност (DEI), развитие на талантите и работодателската марка.

    Албена има повече от 17 години маркетингов опит в сектора на бързооборотните стоки и се присъединява към ЗАГОРКА от Jacobs Douwe Egberts (JDE), където първоначално е отговаряла за марките на компанията на българския пазар, а след това кариерният й път я отвежда в Копенхаген, където отговаря за местните марки и управлението на портфолиото на ключови сегменти за кафе в скандинавските страни. 

    ЗАГОРКА има над 120-годишна история, датираща от създаването на първото пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 ЗАГОРКА се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. Оттогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“, като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална отговорност и отговорна консумация.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Какво да очакваме за банките и икономиката на България през 2024?
    Очакват се редица предизвикателства на различни фронтове, но и възможности за развитие на финансовия сектор, коментира Петър Чобанов, подуправител на БНБ
    преди 14 часа
    преди 14 часа
    преди 15 часа
    Какво е бъдещето на хибридната работа?
    Наред с многобройните предимства дистанционната работа има и редица недостатъци, отчита доклад на Colliers
    преди 16 часа
    Siemens и българската Nasekomo обявиха стратегическо партньорство по време на COP 28
    Двете компании ще си сътрудничат в дигитализацията на биопреобразуването чрез насекоми – новозараждаща се индустрия с потенциал за устойчиво развитие
    преди 16 часа
    АИКБ: Близо 80% от българската икономика вече е на светло
    Делът на сивата икономика у нас остава относително висок на фона на средните нива в ЕС