петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1506 прочитания

    Емилия Стефанова е новият търговски директор на Publicis Groupe България

    Тя има 22 години опит в областта на маркетинга, рекламата, PR и корпоративните комуникации
    18 септември 2023, 11:46 a+ a- a

    Снимка: Publicis Groupe

    Publicis Groupe, една от водещите комуникационни групи в България, обяви назначаването на Емилия Стефанова на позиция търговски директор. Емилия ще отговаря за увеличаване бизнеса на Групата, като подпомага привличането на клиенти към съществуващото портфолио, предлага нови услуги на настоящите клиенти и развива инициативи за растеж, съвместно с лидерския екип на организацията по модела на Publicis Groupe – Power of One. ​

    Емилия Стефанова има 22 години опит в областта на маркетинга, рекламата, PR и корпоративните комуникации, с над 100 локални и международни награди за успехи на кампаниите за брандовете, за които работи. Емилия е била част от журито на фестивалите Golden Drum и ФАРА България. През 2022 г. е избрана за член на борда и заместник-председател на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) като признание за постиженията и приноса ѝ към индустрията.

    „Вярвам в силата на ускорението в бизнеса и Емилия допълва екипа ни по начин, който ще осигури необходимия ни бърз растеж. Рекламната индустрия се променя и в последните години прави стъпки, прекрачвайки технологични, поведенчески и географски граници. В Publicis чертаем нови преки пътища към сърцата на потребителите, а наш компас са данните и технологиите, с които разполагаме, опита на едни от най-добрите лидери в индустрията и дръзновението на най-младите в екипа. Емилия, в ролята си на търговски директор, ще има за цел да превръща тази добавена стойност в бизнес резултати.“ – казва Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

    „С голямо нетърпение и вълнение поемам ролята на търговски директор на Publicis Groupe България. Мисията ми е ясна: да обогатя с енергия и знания нашата организация, укрепвайки развитието както на нашия собствен бизнес, така и този на нашите ценни клиенти. С фокус върху подобряването на бизнес развитието и създаването на нови печеливши бизнес пътеки, съответстващи на глобалната стратегия на Publicis Groupe, ще се посветя на стимулирането на иновациите, творчеството и просперитета на нашето съвместно бъдеще. Заедно не само ще приветстваме промяната, но и ще я диктуваме, гарантирайки че бизнесът на клиентите ни ще се развива успешно в сегашната предизвикателна и динамична среда. Съвместно ще разгърнем пълния потенциал на Групата и утвърждаването ни като най-надеждния надежден творчески, медиен, стратегически и технологичен партньор на българския и международен пазар.“ – споделя Емилия Стефанова, търговски директор ​ на Publicis Groupe България.

    През годините Емилия е работила за клиенти като Heineken България, Pernod Ricard, The Walt Disney Company, Coca Cola Hellenic Bottling Company, Мебели Виденов, NatGeo, A1, Decathlon, OMV, Froneri, The Mall, Paradise Centre, Grand Mall Varna и др. Била е маркетинг мениджър в Пощенска банка, Germanos и Colliers International, както и мениджър вътрешни комуникации в HP Global Delivery Center EMEA. ​

    Завършила е УНСС със специалност Международен туризъм, а в момента е част от магистърската програма „Creative & Sustainable Leadership“ на Berlin School of Creative Leadersip, Stеinbeis University Berlin.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 1 ден
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 1 ден
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 1 ден
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 2 дни
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19