Новата идентичност на марката ще стане видима във всички над 200 държави и територии, в които оперира до края на 2021 г.
Глобалната компания за платежни технологии покани потребителите и партньорите си от цял свят да се запознаят с кампанията ѝ за нова визуална идентичност Meet Visa (англ. Запознай се с Visa – б.р.). Технологичният гигант разкри първоначалната фаза от еволюцията на своята марка с фокус върху разнообразните възможности на мрежата ѝ и ангажимента да подкрепя икономическото приобщаване в световен мащаб. Съобразена тясно с бизнес стратегията на компанията, тази фаза включва динамична глобална маркетингова кампания и визуализация на модернизирания външен вид на емблематичната марка Visa.
Преди повече от 60 години, когато е основана Visa, малцина биха могли да си представят света без парите в брой и чековете. Основополагащата визия на компанията за въвеждане на по-сигурна, надеждна и удобна валута в дигитална форма постави един обикновен въпрос: какво, ако парите станат напълно електронни? Днес Visa продължава да формира бъдещето на дигиталната търговия, като осигурява достъп чрез своята сигурна глобална мрежа, която работи за всички и навсякъде.
„Хората си мислят, че „познават“ Visa. Потребителите и фирмите се доверяват на силата на тези четири букви, виждат ги, когато отварят портфейла си, плащат на продавач, влязат в магазин или пазаруват онлайн. Това, което те не виждат, е как тези четири букви управляват най-динамичната мрежа от хора, партньори и продукти, каза Лин Бигар, изпълнителен вицепрезидент и глобален маркетинг директор на Visa. Нашата мисия е да гарантираме Visa да бъде възприемана не просто като компания за кредитни карти, а като надеждна мрежа, която движи търговията напред.“
Въпреки че Visa продължава да моделира физическите и дигиталните трансакции с кредитни или дебитни карти, тя също така все по-често е в центъра на създаването на възможности за движение на пари. Visa свързва 3,6 милиарда потребители, над 70 милиона търговски обекта, десетки хиляди партньори и годишният обем на операциите ѝ е над 11 трилиона долара. Само през последните пет години Visa е инвестирала $9 млрд. в технологии, за да оформи бъдещето на търговията, като предоставя диференциран набор от продукти и услуги. Мрежата на Visa помага на самонаетите работници да получава заплащане в реално време, улеснява плащанията от човек на човек, така че между милиарди карти и сметки по целия свят да могат да се изпращат и получават пари, както и големи корпоративни плащания, включително и трансгранични да се извършват удобно, подчертават от компанията.
С цел илюстриране на обхвата на възможностите на Visa, първоначалните елементи от развитието на марката ѝ включват:
Филмите Meet Visa, които подчертават силата на мрежата
Visa представя кратък филм, чиято концепция е разработена от глобалната ѝ творческа агенция Wieden + Kennedy. Филмът, режисиран от Малик Хасан Сайед, приканва света да се запознае с Visa – мрежата, която работи за всички. Този уводен филм се допълва от поредица по-кратки дигитални филми и фотографии, за да се покаже обхватът на мрежата на Visa, която работи за осигуряване на достъп и разширяване на търговията за реални хора на реални места по света.
Нова идентичност на марката Visa, която символизира промяната
Visa отдавна отстоява доверието, сигурността, приемането и приобщаването. Тези основни ценности, в допълнение към целта да се осигури достъп на всички за участие в световната икономика, ще бъдат изразени чрез модернизирана, динамична визуална идентичност на марката, изградена в партньорство с водещата световна фирма за дизайн на брандове Mucho. Кампанията Meet Visa обединява първоначалния поглед върху еволюиралата визуална идентичност на марката в съчетание с освежени цветове за целите на дигиталното въздействие, персонализиран шрифт, създаден, за да се постигне оптимално дигитално изживяване, и актуализиран символ на марката, изразяващ целта на организацията.
До края на 2021 г. новата идентичност на марката на Visa ще стане видима във всички над 200 държави и територии, в които Visa работи, като илюстрира основната бизнес стратегия на компанията, която включва:
• Потребителски плащания, фокусирани върху разширяване на достъпа и пренасочването към дигитални разплащания на 17 трилиона долара, похарчени в брой и чекове в световен мащаб.
• Нови потоци на разплащания като трансгранични трансакции от човек към човек и набор от услуги с добавена стойност, които помагат на бизнеса от всякакъв мащаб да оперира в съвременните условия; идентифициране на нови възможности за растеж; и изпълнение на мисията Visa да бъде най-сигурната, устойчива и надеждна мрежа.
• Разнообразие от предложения и решения чрез развиване на партньорства с финтех и утвърдени марки, връзки с правителства по целия свят и иновативни технологии, изградени за бъдещето
„Впрягаме смелата амбиция на Visa в тази еволюция на марката като начин да изразим какво отстояваме и към какво се стремим. Светът се отваря наново, а начините за движение на парите все повече се увеличават и за нас няма по-подходящо време да покажем нашата работа и въздействието на марка от мащаба на Visa, движена от цели и ценности, които дават възможност на хората, бизнеса и икономиките да процъфтяват“, допълва Бигар