понеделник, 02 октомври 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3086 прочитания

    Какво да очакваме на есенната конференция на БАУХ

    Повече за темите и лекторите на конференцията разказва Полина Господинова-Георгиева – изпълнителен директор на БАУХ
    26 октомври 2021, 12:29 a+ a- a

    Традиционната есенна конференция на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), която тази година ще се проведе на 18 и 19 ноември във виртуален формат, е на тема HR: Social vs Human Distancing. В програмата са включени международни експерти с широк поглед върху процесите, случващи се в управлението на хора в световен мащаб, както и опит, споделен от български и чуждестранни HR мениджъри.

    Повече за темите и лекторите на конференцията разказва Полина Господинова-Георгиева – изпълнителен директор на БАУХ. Пълната програма и регистрацията вижте тук.

    Компаниите в България и ЧР специалистите, които работят в тях, продължават да са изправени пред редица предизвикателства. Кои са темите, които ще бъдат обсъдени по време на есенната конференция на БАУХ?
    Така е, предизвикателствата са много. С програмата на конференцията решихме да се фокусираме върху един аспект, който засегна всички ни и това е социалната дистанция, в която живеем и работим. Искаме да потърсим отговор на въпроса как преодоляваме бариерата на социалната дистанция, за да не позволим тя да се превърне в дистанцираност между хората в организациите. Ще разгледаме темата от различни ъгли, през опита и наблюденията на експерти от различни страни и в различни индустрии. Ще говорим за преживяването на служителите във връзка с работата – какви са новите очаквания и как отговаряме на тях. Ще разгледаме различните мерки, които работодателите предприемат – като практики, инициативи, проекти, за да отговорят на предизвикателствата на социалната дистанция. Ще говорим за лидерството – как водим, мотивираме, управляваме хора, които не виждаме, как ги превръщаме в екип, как ги запазваме като екип, когато обстоятелствата ги изолират едни от други. Ще потърсим примери за индивидуален подход и гъвкавост спрямо потребностите на служителите в променените условия на работа. Целта ни е с това събитие да се замислим, да дискутираме, да идентифицираме рисковете, които наложената от обстоятелствата социална дистанция носи за хората в организациите ни и за самите организации и как като HR професионалисти можем да им противодействаме по най-ефективния начин.

    Бихте ли сподели някои от лекторите, които ще чуем и видим по време на конференцията?
    Разбира се. Наш специален гост ще бъде Питър Докър – вдъхновяващ лектор, навигатор в темата за лидерството, съавтор на книгата Find Your Why заедно със Саймън Синек и Дейвид Мийд. С него ще говорим за ролята на лидера в ситуация на несигурност и турбулентност. Опитът и експертизата му са изключително интересни и вярваме, че споделеното ще бъде вдъхновяващо за участниците. Ще чуем опита и наблюденията на международни експерти в темата за преживяването на служителите. Сред тях са Риту Моханка, ръководител „Бизнес развитие и стратегически растеж“ на Glint за региони EMEA и LATAM, Стефано Фрота, Microsoft Viva Business Development Lead в Microsoft Europe, д-р Волфганг Зайдл, партньор и лидер на направление “Здраве и благополучие” на служителите на работното място в Mercer Marsh Benefits. Всички те са експерти с поглед върху тенденциите в световен план.

    Конференциите на БАУХ винаги са били ценни и с обмяната на добри практики. Особено в ситуация като сегашната е изключително полезно да чуеш как твои колеги преминават през различни препятствия. Кои компании ще споделят примери от практиката си?
    Залагаме на споделен опит от България и от други страни – смятаме, че по този начин ще можем всички да сверим часовниците си с това, което правят колегите ни тук и по света. Ще чуем споделен опит от Paysafe, Liebherr Monterrey , Булсатком, MSD България, Филип Морис България, Chaos Group, KPMG IT Services, Endava, Commetric и др.

    Темата за хората е важна за всички ръководители в една компания. Какви специалисти очаквате на конференцията?
    Конференцията традиционно привлича интереса на HR професионалисти от различни компании и индустрии. И тази година очакваме именно те да бъдат най-голямата група сред участниците. Програмата обаче е така изградена, че да предоставя ценно съдържание и за ръководители от други функции в компанията, съдържание, което би било от полза за всеки мениджър, който се грижи за своя екип и иска да свери часовника си със световните тенденции, да почерпи опит от колеги, да си „открадне“ добра практика, идея за нови подходи в управлението на екипа си в новите условия на работа.

    Макар да ни липсват събитията на живо и контактите с колеги, онлайн конференциите имат своите предимства. Кои са най-големите предимства на онлайн конференциите според Вашите наблюдения?
    Факт е, че невъзможността за физическо присъствие и общуване, произтичащи от въведените Covid-19 мерки, е тягостна и ограничаваща. Но виртуалният формат има своите предимства – достъп отвсякъде, спестяване на логистични ресурси – времеви, финансови, а в текущата ситуация виртуалният формат гарантира достъпа до полезно и ценно съдържание без притеснения за собственото здраве. Тази година разчитаме и на технологичните ни партньори, за да случим събитието по максимално интерактивен, ангажиращ и удобен за всички участници начин.

    Присъстващите ще могат ли активно да участват, да задават въпроси?
    Да, разбира се. За нас това е ключово важно – всеки участник да има възможност да зададе своите въпроси към лекторите, за да може да извлече максимална полза и ценност от споделеното. Ще имаме удобно техническо решение, което да позволи на участниците да задават своите въпроси по лесен за тях начин.

    Колко са регистрираните вече за конференцията и докога е отворена регистрацията?
    Броят на регистрираните расте постоянно. Очакваме повече от 200 участници да се включат в събитието. Това е едно от другите предимства на виртуалния формат – по-дългият срок за регистрация. Когато няма нужда от логистика, пътуване, човек може да се включи буквално в дните преди събитието. Но по-ранната регистрация предоставя по-изгодни условия, така че не чакайте последния момент :)

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 минути
    преди 32 минути
    НАП публикува новите банкови сметки за плащане на данъци и осигурителни вноски
    Преводите по новите сметки ще се извършват от 2-ри октомври, старите ще бъдат закрити
    преди 37 минути
    „Зора“ откри нов логистичен център в Индустриален парк София-Божурище
    Инвестицията е за 30 млн. лв., открити са над 30 нови работни места
    29 септември 2023, 16:02
    Инфлацията в Еврозоната падна до най-ниското си ниво от 2 години насам
    Показателят се увеличава с най-бавното темпо от края на 2021 г.
    29 септември 2023, 14:48
    България е привлякла €80 млн. по програма Хоризонт Евопа
    За 2 години български учени, изследователи и бизнес партньори са участвали в 214 проекта по програмата