За 15-а поредна година на официална церемония в „София Хотел Балкан“ Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес. Общо 112 проекта, реализирани през 2017 година, участваха в националния конкурс. Целта на наградите е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес в областта на образованието, екологията, служителите и цялото общество, както и да мотивира останалите фирми да развиват активна социална политика.
Вижте видео от откриване на церемонията по връчване на Годишните награди за отговорен бизнес за 2017.
Вижте обявяването на печелившите компании в отделните категории на конкурса:
Категория „Инвеститор в обществото“
Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в обществото“. Първо място грабна Райфайзенбанк, с „Избери, за да помогнеш“; второ - ЛИДЛ България, с Ти и Lidl за по-добър живот; и трето - Теленор, с Кампания за безопасен интернет.
Категория „Инвеститор в знанието“
Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в знанието“. Първо място грабна L'Oreal България, със „За жените в науката“ 2017; второ - ЧЕЗ Разпределение, с Технически учебен център „Енергия“ – с енергия в бъдещето; и трето - Кока-Кола ХБК България, с „Дай старт на успеха“.
Категория „Инвеститор в човешкия капитал“
Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в човешкия капитал“. Първо място грабна Теленор, с Open Mind България; второ - Нестле България, с „Нестле се нуждае от младите хора“; и трето - дм България, със „Заедно за по-устойчиво развитие“.
Категория „Инвеститор в околната среда“
Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в околната среда“. Първо място грабна ЛИДЛ България, с „Дай шанс на Балканката“; второ - Дънди Прешъс Металс Челопеч, с „Алтернативи за използване на рекултивирани терени“; и трето - Humanita, със Система за разделно събиране на текстил чрез контейнери в сътрудничество с БЧК.
Категория „Маркетинг, свързан с кауза“
Вижте награждаването в Категория „Маркетинг, свързан с кауза“. Първо място грабна Ейвън Козметикс България, с „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“; второ - Кока-Кола България, с Коледна благотворителна кампания на Coca-Cola, Фантастико и БЧК „Топъл обяд“; и трето - ИКЕА, с „Време е за игри и добрини“.
Категория „Най-добра социална политика на малко или средно предприятие“
Вижте награждаването в Категория „Най-добра социална политика на малко или средно предприятие“. Първо място грабна Куестърс, „По-качествено образование за всяко дете в България“; второ - Еврофутбол, „Спортни таланти“; и трето - АбВи с „Ти водиш промяната“.
Специална награда Engage
EVN България спечели награда за цялостна ангажираност на служителите със социалните инициативи на компанията.
Кои са най-големите предизвикателства, как могат да бъдат решени, къде е мястото на устойчивостта и каква е прогнозата за 2025 г., споделя Влад Вита, съветник по политиките на Ecommerce Europe