петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2394 прочитания

    Nexo пусна първата в света крипто кредитна карта

    Иновативният продукт, създаден в България, дава възможност на потребителите да използват стойността на своите дигитални активи без да ги продават
    14 април 2022, 12:35 a+ a- a

     Nexo, световна регулирана институция за дигитални активи, обяви, че пуска Nexo Card - първата по рода си крипто разплащателна карта Mastercard за избрани европейски държави. За представянето на пазара Nexo си партнира с Mastercard и DiPocket, предоставяйки на потребителите достъп до ликвидност за техните дигитални активи в над 92 милиона търговски обекта в цял свят.

    Nexo Card е първата карта в света, която дава възможността на потребителите да използват стойността на своите дигитални активи, без да се налага да ги продават.

    Благодарение на усъвършенстваната инфраструктура, предоставена от DiPocket и Mastercard, Nexo Card ще бъде приемана от 92 милиона търговци в цял свят, приемащи Mastercard, което позволява на крипто инвеститорите да използват до 90% от фиатната стойност на своите криптовалути за секунди без да продават нищо от тях.

     „Първата в света крипто кредитна карта Nexo Card е безпрецедентна финансова иновация, плод на съвместните усилия и партньорство на Nexo и Mastercard. Този уникален продукт, създаден в България, дава възможността на милиони потребители да използват стойността на своите дигитални активи за мигновенни разплащания, без да се налага да ги продават. Благодаря на нашия Nexo екип, който с упоритата си работа направи този преломен момент възможен и за пореден път затвърди България като извор на иновации за цял свят”, коментира Коста Кънчев, съосновател и председател на Управителния съвет в Nexo.

    „DiPocket се радва да бъде избрания издател на Nexo Card – едно наистина иновативно решение, предназначено да отговори на нуждите на милиони инвеститори в дигитални активи. Партньорството ни в този проект с Nexo и Mastercard е отличителен пример за това как вградената финансова технология на DiPocket позволява на визионерските компании да предоставят стойност и удобство на своите клиенти”, коментира Федел Ди Маджио , съосновател и CEO на DiPocket.

    „Mastercard вярва, че дигиталните активи революционизират финансовия пейзаж и ние сме водещи в иновациите заедно с Nexo, за да предоставим на потребителите нови и единствени по рода си начини на плащане и употреба на криптовалути. Ние сме развълнувани да продължим да правим иновации в плащанията, като направим дигиталните активи по-достъпни в цялата екосистема”, сподели Рай Дамодаран, директор „Крипто и блокчейн продукти и партньорства” в Mastercard. 

    По-рано тази година Nexo завърши частично предварително представяне на Nexo Card в избрани европейски държави с фокус група, която колективно генерира изключителен интерес и обем трансакции, доказвайки огромното търсене на този финансов продукт. В следващите етапи от развитието на Nexo Card компанията планира да добави функционалност на дебитна карта и да разшири предлагането в международен план наред с много други усъвършенствания.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 16 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 20 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 21 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 22 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам