петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    619 прочитания

    Kaufland България осигурява възможност за обмен в Германия

    Първата група деца на служители на компанията вече замина по програмата Get Connected
    31 юли 2023, 16:45 a+ a- a

    Изображение: Kaufland България

    Kaufland България ще бъде част от тазгодишното издание на интернационалната платформа за обмен на ученици „Get Connected”. Програмата, която се осъществява в партньорство между Schwarz Group и една от най-утвърдените международни организации за обмен „AFS’’, дава възможност на деца на служители от пет европейски държави от Schwarz групата да прекарат част от лятната си ваканция в семействата на колеги в Германия. 

    AFS Intercultural Programs е международна доброволческа организация с нестопанска цел, която предоставя възможности за междукултурен обмен, чиято цел е да помогне на младите хора да развият знанията, уменията и разбирането, необходими за създаването на по-справедлив и мирен свят. Организацията работи на доброволни начала повече от 70 години с партньори в над 50 държави.

    Всяко семейство, чието дете участва в програмата „Get Connected“, на свой ред приема в дома си германско дете от семейството домакин. Инициативата е насочена към ученици на възраст между 14 и 17 години и е с обща продължителност от 3 седмици – от 27 юли до 14 август 2023 г. България е сред страните, които ще вземат участие в програмата, заедно с Хърватия, Полша, Португалия, Испания и Германия. 

    В края на миналата седмица бе даден официалният старт на програмата със заминаването на предварително избраните от международно жури участници за Хайлборн, Германия. В продължение на 10 дни Кристина Бориславова, Моника Георгиева и Петя Живкова ще имат възможност да се запознаят отблизо с културата, езика, традициите и живота на своите немски връстници. В рамките на престоя си те ще вземат участие и в специални образователни междукултурни лагери, посветени на актуални теми като устойчивост и социални мрежи. 

    За да улесни въвеждащия процес и да благоприятства комуникацията между българските участници, по-рано този месец Kaufland България организира среща за представяне, в която учениците се запознаха и споделиха нетърпението си относно предстоящото пътуване. Кристина, Моника и Петя са възпитаници на Частната гимназия „Проф. Иван Апостолов“, гр. София, Националната търговско-банкова гимназия, гр. София и на Математическата гимназия „Акад. Кирил Попов“, гр. Пловдив и имат разнообразни интереси. Това, което ги обединява, както и техните родители, е любознателността, желанието за постоянно професионално и личностно развитие, а също и стремежът към откриване на нови хоризонти.

    Разходите по престоя и пътуването на младежите се покриват от Kaufland България. Осигуряването на финансовата обезпеченост на пътуването е естествено продължение на активните действия на компанията в посока грижа за служителите и техните семейства, както и развитието на младите хора в страната. То е само част от многопластовата стратегия на водещия работодател, в рамките на която неговият екип има възможността да се възползва от множество предимства като богат социален пакет, наброяващ над 17 придобивки и включващ постоянни възможности за развитие, разнообразни обучения, участие в обществено значими събития и различни по вид инициативи и други.

    В продължение на години компанията работи усилено за осигуряването на достатъчно образователни перспективи пред младите хора в страната и се грижи за тяхното кариерно развитие. Като един от най-големите работодатели в страната, Kaufland България осъзнава ролята, която има в изграждането и подкрепата на бъдещите специалисти. Веригата инициира редица собствени кариерни и повишаващи квалификацията програми. Освен това е активен партньор в много на брой инициативи, програми и събития. 

    Сред партниращите институции и организации са Университета за национално и световно стопанство, съвместно с който проведоха първата по рода си Kaufland Business Academy, както и повече от 17 университета и над 74 училища в страната, Bulgaria Wants You, Mentor The Young, Teenovator, Junior Achievement, Тук-Там, Развий се, 9Academy, RockSchool, Клуб на талантите, To The Top, Софийски фестивал на науката, Музейко, Panda Labs на WWF и други. Ритейлърът приема за своя мисия създаването на стабилна, дълготрайна и ползотворна връзка между образованието и бизнеса, която да остави значима следа на пазара на труда.

    Kaufland България се стреми постоянно да развива и надгражда стратегията си за управление на човешките ресурси и предлага нови и нови възможности и придобивки, които имат за цел да подсигурят благосъстоянието, развитието и удовлетвореността на служителите, както в професионален, така и в личен аспект. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 18 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 21 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 22 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 1 ден
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19