Организаторът на ФАРА – Българска асоциация на комуникационните агенции, обяви имената на първите лектори в програмата на събитието. Александър Калчев – българинът, спечелил с екипа си над 40 награди от Cannes Lions – еквивалент на „Оскар” за рекламния бизнес, художникът Иван Мудов и Александър Варов - директор Продуктово портфолио и приходи на Нетинфо, са част от лекционния панел на ФАРА 2021 на 10 септември.
FARA UNUSUAL 2021 ще се проведе от 8 до 11 септември, като за първи път от 2000 година насам Фестивалът ще събере в столицата професионалистите от комуникационния бранш. Двадесет и първото издание на ФАРА се завръща след година пауза под мотото Unexpect the expected. Достъпът до събитието е с акредитации, които до 20 август са на преференциални цени.
Само на 29 години, Александър Калчев става най-младият изпълнителен творчески директор в историята на DDB Париж, след като се присъединява към агенцията веднага след дипломирането си. През 2011 г. Александър е представен от списание Creativity в селекцията „Творците, които трябва да познавате“, а през 2014 г. e един от избраните за класа Young Guns 12 на ADC New York.
По време на ФАРА Александър Калчев ще сподели уроците, които са го оформили като професионалист с множество отличия зад гърба си. Александър е участвал няколко пъти в журито на всички големи международни фестивали, включително Cannes Lions и D&AD, категория Film. Той уважава добрата, искрена работа, която говори сама за себе си. Темата на неговата лекция ще бъде „Няколко неща, които съм научил досега“, в която ще сподели детайли за идеите, рисковете и страха в работата на рекламистите.
Артистичната практика на Иван Мудов обхваща фотография, видео, пърформанс и инсталация. Работата му носи силен метафоричен заряд и поставя под въпрос мястото на съвременното изкуство в рамките на съществуващите системи на власт, социално-политическите и икономически условия. Иван Мудов има повече от 250 групови и самостоятелни изложби в цял свят. Работата му е представяна в Moderna Museet (Стокхолм), Cabaret Voltaire (Цюрих), Kunstverein Braunschweig (Брауншвиг), Manifesta 4 (Франкфурт), 52-то Венецианско биенале, 1-то Московско биенале и Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig - MUMOK (Виена).
Александър Варов, директор Продуктово портфолио и приходи на Нетинфо, е водещ експерт с над 20-годишен опит в изграждането на дигитални продукти и дигитален маркетинг и с ключова роля в развитието на дигиталните медии и реклама в страната.