вторник, 07 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7938 прочитания

    Кои са трите най-разпространените заблуди за аутсорсинг компаниите?

    21 май 2012, 13:57 a+ a- a

    „Един от най-големите митове за аутсорсинг компаниите е, че се занимават с обслужване на клиенти единствено по телефона. А това далеч не е така. Компаниите развиват и негласовите услуги, подходящи за стандартизирани дейности като например резервацията на самолетни билети”, твърди една от големите аутсорсинг компании в Източна Европа - CallPoint New Europe, в която работят 900 специалиста в България и Румъния. Според тях над 60% е делът на негласовите услуги в компанията и той непрекъснато нараства. Става дума за комуникация, която се извършва по имейл, чат, факс.

    Друга погрешна представа за клиентските центрове е, че в тях работят само студенти. В тази сфера обаче са заети хора с различна възраст, образование и националност. В CallPoint например около 85% от служителите са със завършено висше образование, много от тях са следвали и работили в страни от Европейския съюз. Голяма част от служителите са хора над 35-40-годишна възраст, които търсят преквалификация. Чужденците в компанията пък са около 10%.

    Още един мит за работата в аутсорсинг сферата е, че там няма възможност за кариерно развитие. Според статистиката на CallPoint един телеоператор получава общо по сто часа обучение на година, а 85% от служителите растат вътре в компанията. Много от хората, след като са работили една или две години по един проект, започват да заемат ръководни длъжности по него. Провеждат се 8 вида обучения, сред които такива за комуникационни и продажбени умения, езикови курсове, IT курсове, практики в чужбина и обмяна на опит, управленски и презентационни обучения.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    преди 6 часа
    Бюджетът на плюс от 600 млн. лв. през април
    Принос за това има вноската на БНБ
    преди 7 часа
    Google съкрати 200 души
    Компанията измества основните си длъжности зад граница
    преди 8 часа
    Очаква се България да се присъедини към ОИСР до края на 2025 г.
    Общо 31 доклада на комитетите на ОИСР по отношение на България са приети, остават още 26
    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid