събота, 09 ноември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1680 прочитания

    Брандинг компанията „Ентусиазъм“ става част от групата на The Smarts

    Това ще бъде петата агенция в групата
    23 юли 2019, 16:00 a+ a- a

    Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече са рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot.

    Брандинг компанията „Ентусиазъм“ става част от групата The Smarts. Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече са рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. 

    С „Ентусиазъм“, агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. 

    „Ентусиазъм“ има история от над 15 години. Компанията е работила по проекти от секторите бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.

    „С колегите от „Ентусиазъм“ споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това „добре дошли“ в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това – смятам, че така ще допринесем за това целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи“, коментира Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

    „Има ясен световен тренд – компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари“,  – отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на „Ентусиазъм“. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Технологичната компания с български корени DIGITALL инвестира над 1 млн. евро в AI
    Фирмата засилва стратегическо партньорство с водещата AI платформа за бизнес трансформация ServiceNow
    преди 1 ден
    Българската предприемаческа организация организира "Hall of Fame"
    Пилотното издание на Залата на славата на BESCO ще се състои на 11 ноември
    преди 1 ден
    Nissan съкращава 9000 души
    Компанията намалява и производството заради слаби продажби в САЩ и Китай
    преди 1 ден
    Износът на Китай с най-бърз темп на увеличение от 2 години насам
    През октомври показателят отбеляза близо 13% ръст
    07 ноември 2024, 16:22
    Банката на Англия отново намали лихвените проценти
    Намаления за в бъдеще ще са постепенни
    07 ноември 2024, 15:49
    Канада с мерки за ограничаване на емисиите от добив на нефт и газ
    Новите правила трябва да влязат в сила през 2030 г.