Защо TeleTech избра Sofica за разширяване на присъствието си - Мартин ДеГето, главен оперативен директор на американската компания, пред Economy.bg
От лятото на 2012 Мартин ДеГето е главен оперативен директор на TeleTech. Той е отговорен за оптимизиране на глобалните операции на TeleTech с цел непрекъснато подобряване на услугите, които компанията предоставя на своите клиенти. ДеГето е част от компанията от 2010.
Американската компания TeleTech e създадена през 1982 и е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения. Компанията предлага интегрирана платформа за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании. Служителите й са над 41 000.
Sofica Group е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Sofica Group има офиси в София и Пловдив, и в Скопие, Македония.
Свързахме се с Мартин ДеГето, за да ни разкаже повече за мотивите на TeleTech за придобиване на Sofica Group.
Г-н ДеГето, TeleTech придобива Sofica Group. Каква е стойността на сделката?
Не можем да разкрием условията по сделката.
Как и защо TeleTech избра Sofica за разширяване на географското си присъствие?
Като избра да стане част от TeleTech, Sofica ще може да предоставя по-широк обхват от услуги на клиентите си. Като част от TeleTech клиентите на Sofica ще имат достъп до аналитични услуги и такива, които ще им позволят да увеличат приходите си. Ще могат да се възползват от широк кръг технологични и инфраструктурни възможности, както и от обслужване с по-голямо езиково и часово покритие.
Сред компании от кои страни избирахте?
С нарастването на клиентите, TeleTech постоянно търси възможности, включително и географски, за диверсификация.
Кои фактори взехте под внимание, когато избрахте компания в България за инвестицията си?
Sofica и TeleTech следваха обичайния процес за такава стратегическа сделка.
Каква е визията на TeleTech за развитието на Sofica Group?
Понастоящем TeleTech няма присъствие в региона, а Sofica е изградила силен управленски екип и състав. TeleTech очаква с нетърпение да подпомогне талантливия екип на Sofica в управлението на бизнеса им и в обслужването на нашите клиенти на нови езици.
Планирате ли да разширите екипа на Sofica?
TeleTech е развълнувана от възможността да предостави по-обхватно обслужване, както на своите, така и на клиентите на Sofica. С разрастването на нашия съвместен бизнес се надяваме да предоставим по-големи възможности и на служителите.
Как Sofica Group ще допринесе за реализацията на стратегията ви?
За нас е важно, че сделката е от полза както за нашите, така и за клиентите на Sofica. Искаме да гарантираме, че инвестициите на клиентите ни и експертизата на TeleTech и Sofica ще добавят стойност под формата на увеличени способности и обхват на обслужването. Очакваме с нетърпение да споделим с клиентите на Sofica нашите решения за клиентско обслужване, включващи консултации, аналитични, технологични и управленски инструменти и услуги, позволяващи увеличаването на приходите.
В кои страни е активна TeleTech и услуги за клиенти от кои сектори предлагате?
За да обслужи нашите глобални клиенти, включващи над 100 компании, TeleTech е изградила офиси по целия свят. Нашите решения са създадени така, че да предоставят на организациите нужният капацитет за предоставяне на цялостно клиентско обслужване.