събота, 10 юни 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8297 прочитания

    TeleTech придобива българската Софика Груп

    Софика е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти
    25 февруари 2014, 09:39 a+ a- a

    TeleTech Holdings, Inc., компания, която предоставя аналитично и технологично базирани клиентски решения, обяви, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп. Съгласно условията на споразумението Софика Груп ще стане част от направлението Customer Management Services на TeleTech, което ще предоставя услуги за управление на жизнения цикъл на клиентa (Customer Lifecycle Management – CLM) през множество канали, на над 18 езика в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица.

    "Ентусиазирани сме да обединим сили и да приветстваме служителите на Софика Груп в направлението за предоставяне на услуги за управление на клиенти", каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech. "Придобиването на българската компания ни дава възможност да разширим мултиканалните услуги и езиковите способности, за да обслужваме нашата увеличаваща се клиентска база. Опитният управленски екип на Софика Груп, висококвалифицираните служители на компанията и стабилната технологична инфраструктура са ключови фактори в нашата международна стратегия за растеж."

    "Радваме се да се присъединим към семейството на TeleTech. Тази връзка обещава да създаде отлични перспективи пред служителите и компанията ни", каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп.

    Софика Груп е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

    TeleTech e създадена през 1982. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Производствената дефлация в Китай се задълбочава
    През май тя се увеличава с най-бързия темп от 7 години насам
    преди 1 ден
    Ваксината срещу RSV на GSK бе одобрена в Европа
    Тя ще може да се прилага от есента преди да е настъпил сезонът на синцитиалния вирус
    преди 1 ден
    ITA Airways и Turkish Airlines стартират Codeshare партньорство
    То ще предложи повече гъвкавост по отношение на избора на полети между Италия и Турция
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    HSBC временно прекрати предлагането на нови ипотечни продукти
    Мярката е предприета във Великобритания и ще продължи само няколко дни
    преди 1 ден
    Wizz Air стартира директен полет от София до Тирана
    Авикомпанията добавя още 9 маршрута към мрежата си в Албания