понеделник, 09 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5137 прочитания

    Какви придобивки предлага Anthill?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Теодора Лазарова - Chief People Officer в технологичната компания
    26 февруари 2024, 15:51 a+ a- a

    Теодора Лазарова - Chief People Officer в Anthil. Снимка: Личен архив

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага Anthill, научете от Теодора Лазарова - Chief People Officer в технологичната компания. 

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    Нашата компания предлага на своите служители услугите на RebeneFit – платформа за гъвкаво управление на придобивките. Вярваме в персонифицирания подход, затова и всеки наш служител разполага с месечен бюджет, който управлява сам според нуждите и желанията си. Услугите и продуктите са разнообразни, включващи ваучери за храна, гориво, козметични студиа, магазини, автомивки и други. Това гарантира, че всеки наш служител получава придобивките, от които лично той има нужда. 

    Име: Anthill
    Сектор: IT
    Създадена/в България е от: 2019 г.
    Брой служители глобално/в България: 160
    Офис/офиси в България: Office X, София Основна дейност на компанията: софтуерни услуги

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Служителите ни разполагат с 20 дни платен годишен отпуск  плюс допълнителен ден, който компанията им дава като подарък за рождения ден. 

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Предоставяме на колегите ни възможността да избират дали да работят от офиса, или дистанционно, от вкъщи. При организирани от компанията събития ги окуражаваме да присъстват и  физически, за да имат възможност да се опознаят в по-неформална среда. 

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Подпомагаме го с гъвкавите възможности за работа, както и с програмата ни за пътувания, която стимулира именно намирането на този баланс. Чрез нея подкрепяме приключенския дух на колегите, като им даваме възможност да спечелят парична награда, с която да покрият разходите от пътуването си. Всяка година има трима победители, които се избират от специално назначена комисия според това дали са изпълнили изискванията на програмата, а именно направата на снимка с Антхил брандирани материали от дестинацията, която са посетили. 

    Имате ли практика да давате бонуси?
    Да, поощряваме нашите служители с различен тип бонуси. Освен ежемесечни бонуси при успешно изпълнение на поставените задачи имаме и система за оценка на представянето. PRM (Performance Review Management) е процес, при който на всяко тримесечие те получават до ¼ от своята заплата въз основа на постигнатите индивидуални резултати. 

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    Инвестицията в обучение и образование е инвестиция в бъдещето на нашите служители. Насърчаваме ги да участват в многобройни инициативи чрез осигуряване на билети за водещи за ИТ сферата конференции и събития до възможност за участие в upskilling програми. Създадохме SQL академия в нашата организация, чрез която подпомагаме усвояването или подобряването на уменията в работата с бази данни. Служителите, които в бъдеще имат интерес да се занимават с управление на хора, могат да се включат в академията ни по мениджмънт и лидерство. Тя има за цел  да обучи и развие бъдещите лидери в нашата компания, като им предоставя необходимите инструменти и знания за ефективно управление на екипи и проекти.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Тиймбилдингът е ключов начин за сплотяване на служителите на компанията, затова и системно се придържаме към  тази практика. Всяка година организираме летен тиймбилдинг  в рамките на няколко дни, където колегите имат възможност да се опознаят в по-неформална среда. Коледните събития също са от особено значение за нас и по тази причина освен традиционните коледни партита организираме коледно тържество за децата в нашия офис, като се включваме и в различни благотворителни инициативи покрай празниците. Част от ценностите на нашата компания са да създадем по-достъпна среда не само за нашите служители, но и за всички наши съграждани, затова и с радост участваме в различни социални инициативи. През изминалата година такова събитие беше облагородяването на района около Златните мостове, където почистихме и инсталирахме нови табели и пейки за отдих. Стремим се да организираме разнообразни събития, чрез които колегите могат да се опознаят, комуникират и забавляват заедно извън работната среда. 

    Участвате ли в различни обществени и корпоративни социални инициативи?
    Можем да се похвалим с участието си в няколко такива инициативи. Със съдействието на The Recursive, независима онлайн медия, отразяваща технологичните иновации в Централна и Източна Европа, организирахме After Hours, ежемесечни събития, дискутиращи актуални теми за технологичната среда на България с цел подпомагане участниците в нея.  Работим и в колаборация с Телерик Училищна Академия, като подкрепяме деца, които желаят да се развиват в ИТ сферата. През 2023 дори успяхме да реализираме първия ни открит урок за част от тях, в който наш колега ги запозна с основите на AI. Допълнително се стараем да подкрепяме различни благотворителни каузи, като за последната  организирахме базар, в който се включиха колеги с домашно приготвени храни. Събраните от базара средства бяха дарени на програма „Генерация“, която се грижи за деца без родители, като с парите бяха закупени лаптопи за част от тях. 

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания, за да подобри качеството на живот на служителите?
    Създадохме Employee Assistance Program, чрез която нашите служители могат да се възползват от консултации по разнообразни въпроси, касаещи различни сфери от техния живот – правни и финансови услуги, както и психологическа подкрепа.  Въведохме Hack days, с които предоставяме допълнителен годишен отпуск на колегите, които имат иновативна идея, обвързана с проекта, по който работят.  Предоставяме и финансов бонус на служители, които току-що са станали родители. Това им позволява да се фокусират върху радостта от това важно за всеки събитие, без да се притесняват от разходите, натрупани покрай този вълнуващ момент.

     
     

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага All Channels Communication Group?
    Какви придобивки предлага Amusnet? Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?
     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    tbi bank и УНСС представиха първата „Академия за таланти - dataXperience”
    В образователната инициатива се включиха над 50 студенти
    преди 11 часа
    Наемането в САЩ се възстановява през ноември
    Данните за септември и октомври бяха ревизирани в положителна посока
    преди 11 часа
    Това ще е най-значимата сделка на жилищния пазар у нас за годината
    Рекордна цена беше платена за жилищен имот у нас, а сделката беше реализирана с бранда Christie’s International Real Estate в България
    преди 13 часа
    Google заведе дело срещу американското Бюро за финансова защита на потребителите
    Според технологичния гигант става дума за превишаване на правата от страна на агенцията
    преди 15 часа
    Президентът започва консултации с парламентарните групи на 10 декември
    Радев напомни, че на първо място в дневния ред на обществото е внасянето и приемането на държавния бюджет