неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7847 прочитания

    Какви придобивки предлага NoveoCare?

    Повече за пакета от придобивки и различните инициативи, научете от Марина Петкова, Експерт Подбор на персонал в NoveoCare
    21 февруари 2024, 12:08 a+ a- a

    Марина Петкова, Експерт Подбор на персонал, NoveoCare (Снимка: Личен архив)

    В новата рубрика на Economy.bg „Придобивките в България“ компаниите разказват за пакета от придобивки, който предлагат, както и за различните инициативи, насочени към подобряване на благосъстоянието и качеството на живот на служителите.

    Какви придобивки предлага NoveoCare, научете от Марина Петкова, Експерт Подбор на персонал в компанията.

    Какви социални придобивки включва пакетът, който предлага компанията?
    В Noveocare вярваме, че социалните придобивки са незаменим компонент от успеха на всяка компания, като осъзнаваме важността от предоставянето на цялостен социален пакет за нашите служители. В стремежа си към този ангажимент предлагаме придобивки, които действително се грижат за благосъстоянието на нашите служители. Социалният ни пакет е съобразен със специфичните нужди на компанията, като насърчава както физическото, така и психическото здраве на служителите ни и същевременно подкрепя здравословния баланс между професионалния и личния живот.

    Фокусирали сме се върху няколко ключови области:
    Предлагаме допълнително здравно осигуряване пакет „Лукс“, който гарантира достъп до висококачествени здравни услуги. Това включва покритие за рутинни прегледи, спешна медицински помощ, както и очни и стоматологични прегледи.
    За да насърчим активния начин на живот, сме осигурили карта Multisport на преференциална цена. Това дава възможност на нашите служители да се наслаждават на разнообразни спортни дейности и фитнес програми.
    Като част от социалния пакет сме включили и ваучери за храна на стойност 150 лева.
    В стремежа си да осигурим баланс между личните ангажименти и професионалната ангажираност на служителите, предлагаме предимства като гъвкаво работно време и възможности за хибриден модел на работа.

    Колко дни отпуск имат служителите във Вашата компания?
    Всеки служител в компанията ни се радва на щедър платен годишен отпуск от 24 дни. Активно насърчаваме служителите си да ползват платения си отпуск, за да отделят време за семействата и хобитата си. Вярваме, че това влияе върху индивидуалното представяне и продуктивността на служителите, както и на компанията и нейните резултати.

    Имате ли политика за гъвкаво работно време?
    Да, в Noveocare имаме установена политика за гъвкаво работно време. Всеки служител има свободата да избира началния и крайния час на работния си ден в рамките на определени параметри. Вярваме, че именно тази гъвкавост в старта и финала на работния ден успява да удовлетвори индивидуалните нужди на всеки служител и да направи работния ден по-лесно съчетаем с личните и семейни ангажименти. Освен това предоставяме възможност за хибриден модел на работа след приключване на периода на обучение. Редуването на работа от вкъщи и работа в офис среда, осигурява на служителите ни така търсеното равновесие между търсената от тях home office опция и социалния елемент на офис средата.

    Как се подпомага балансът работа – личен живот?
    Все по-актуална тема през последните години, а именно балансът работа – личен живот, е и основен фокус за Noveocare. Ангажиментът ни към поддържането на този баланс се изразява в осигуряването на 24 дни платен годишен отпуск за всеки наш служител, опцията за хибридна работа и гъвкавост на работното време. Това дава възможност на нашия екип безпроблемно да съчетава професионалните с личните и семейните си задължения.
     
    Имате ли практика да давате бонуси?
    Разбира се, имаме практика да включваме бонуси като част от нашата цялостна програма за възнаграждение. Бонусите се предоставят на база индивидуалните постижения на всеки служител. Този подход насърчава мотивацията и оценява усилията, които всеки служител влага в работата си.
    Като обвързваме бонусите с измерими резултати, ние се стремим да създадем динамична работна среда, в която всеки принос се цени и отбелязва. Това засилва чувството за успех и подтиква екипа ни към непрестанно усъвършенстване. В компанията ни е заложена и политика за изплащане на бонус при препоръка на „приятел“, когато препоръчаният кандидат бъде одобрен, нает и успешно премине изпитателния си срок.

    Какви са възможностите за обучение и професионално развитие, които предоставяте на Вашите служители?
    В Noveocare вярваме, че успехът на една компания е в ръцете на нейните служители. Това е и причината още от първия ден в организацията да посрещаме всеки нов служител с въвеждащо обучение. От една страна, нуждата е провокирана и от спецификата на бизнеса, в който се развиваме.
    Ангажираността на компанията към професионалното развитие на вече настоящите ни служители се изразява в допълнителни обучения за надграждане на компетенциите на колегите.
    Колкото до професионалното развитие на колегите вътре в компанията, ръководството винаги се стреми при открита нужда от нова позиция в йерархията първо да се търси вътрешно промотиране на член от екипа. Именно по този начин са заети 90% от позициите на Тийм и Тех лидери в компанията, от колеги, започнали професионалния си път от първото стъпало в структурата на компанията ни.

    Организирате ли тиймбилдинги за Вашите служители?
    Два пъти годишно организираме събития за сплотяване на екипа. Едно от тези събития е годишното ни коледно парти, чрез което се опитваме да създадем и споделим с екипа празничния дух. Другите ни тиймбилдинг събития се провеждат през лятото, като миналата година организирахме барбекю парти край басейн за офиса ни в София и плажно парти за служителите ни във Варна, изпълнени с много забавления и запомнящи се моменти. Тези събития играят ключова роля за изграждане на отношенията в екипа и създаване на положителна работна среда.

    Какви други допълнителни придобивки и социални инициативи предлага Вашата компания?
    В Noveocare често организираме малки събития за екипите си в офиса – обща закуска с банички, соленки или други лакомства. Предоставяме безплатни плодове и сладолед, газирани напитки и сокове. Освен това редовно провеждаме тематични събития, посветени на празници като Коледа, Свети Валентин и 8 март. И инициативи като „Кулинарен ден“ в офиса, в които всеки служител може да представи приготвено от него любимо ястие или десерт.

    Вижте профила и актуалните позиции за работя на GESTION SOFIA LTD в JOBS.bg

    Вижте още от рубриката ПРИДОБИВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ:

    Какви придобивки предлага Bosch Digital България
    Какви придобивки предлага Amusnet?
    Какви придобивки предлага Anakatech?
    Какви придобивки предлага Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт?
    Какви придобивки предлага Фантастико Груп?
    Какви придобивки предлага StorPool?
    Какви придобивки предлага Blankfactor?
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 2 дни
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години