събота, 20 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1465 прочитания

    Lutz Assekuranz открива офис в България

    Повече за плановете на компанията, която предлага застрахователно покритие в транспортната и логистичната индустрия, разказва Биляна Лазарова – търговски директор за България
    13 май 2022, 11:12 a+ a- a

    Биляна Лазарова – търговски директор за България на Lutz Assekuranz

    Биляна Лазарова завършва НГДЕК (Националната гимназиая за древни езици и култура ), след което продължава своето образование като юрист в Софийския университет. Има придобита квалификация в областта на финансите и застраховането.

    Започва практика като адвокат, след което поема ролята на юрисконсулт във филиала на международна логистична компания в България. Следващата стъпка в кариерата ѝ е да оглави търговския отдел на голяма международна транспортно-логистична компания със силен фокус в комбинираните транспорти, интермодалните решения и складови операции.

    От 2021 се присъединява към Lutz Аssekuranz, за да подпомогне компанията да основе своя първи офис в България.

    Г-жо Лазарова, коя е основната дейност на Lutz Assekuranz?
    От 1973 г. ние сме компетентният контакт за всички въпроси, свързани със застрахователното покритие в транспортната и логистичната индустрия както на национално, така и на международно ниво. Специализирани сме в сектора на Източна Европа и пазарен лидер като брокер в няколко страни. Нашата основна цел е да използваме знанията си, за да подкрепим нашите клиенти (транспортни компании, спедитори) по възможно най-добрия начин, за да могат те да се концентрират изцяло върху своя бизнес. Продуктът LUTZ обикновено е с най-високото покритие, налично на всеки пазар – това означава, че нашите клиенти/ партньори са доволни и в безопасност – ние взаимно си вярваме и те се доверяват на нас. Нашите реални клиенти са както малки компании с 1 камион, така и клиенти с наистина огромен автопарк с над 1500 камиона – повечето от тях са дългосрочни клиенти! Независимо дали сте спедитор, превозвач, складов оператор или доставчик: вие сте попаднали на точното място.

    Откога компанията има представителство в България?
    Компанията има присъствие в България от 2014, а от 2021 вече се основа и клон на Lutz Австрия в София, България.

    Имате ли планове да наемете хора?
    Ние винаги работим с квалифициран персонал. LUTZ иска да расте постоянно, това означава, че имаме нужда от добър персонал, особено за продажби, отдел за обслужване на искове, а също и администрация. Но има един основен момент: имаме нужда от немскоговорящи хора, тъй като това прави връзката с централата ни във Виена много по-лесна.

    Какви са причините да отворите офис в България? Застраховките на компанията досега са се предлагали на нашия пазар чрез брокери.
    Започнахме бизнеса си в България основно с брокер, но в крайна сметка решихме да имаме повече контрол и успех и да го направим сами.

    Какъв потенциал за развитие виждате тук? Имате ли данни колко фирми в България се занимават с транспорт и логистика?
    Застрахователният пазар в българския транспортен сектор, се състои от приблизително 12 000 компании, далеч не е наситен и предлага голям потенциал за растеж за първокласен брокер като Lutz.

    Кои са най-продаваните продукти на Вашата компания?
    Нашите основни продукти са свързани само с транспорта: застраховка отговорност на превозвача и спедитора, застраховка на товари, застраховка на МПС. Основният ни продукт със сигурност е CMR-застраховката – там имаме най-много опит и най-доброто покритие на пазара!

    Вие сте насочени към транспортния сектор. В момента поради войната в Украйна и всички последици от това, като цени на горивата, сменени маршрути, вече има логистични проблеми. В такива ситуации можете ли и как да окажете съдействие на транспортни фирми?
    Винаги се опитваме да помагаме на нашите клиенти в трудни ситуации, а ситуацията напоследък не е много по-различна. Например когато започна кризата с COVID-19 , ние бързо реагирахме, като предложихме удобни за клиентите решения като отказ от периоди за анулиране за неизползвани камиони поради анулирани транспортни поръчки или чрез създаване на планове за плащане.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    GSK сключи договор за $170 млн. с УНИЦЕФ
    Компанията трябва да достави до 18 млн. дози ваксина срещу малария в рамките на 3 години
    преди 9 часа
    Производствените цени в Германия с 37% ръст на годишна база
    Това е най-голямото повишение на показателя, откакто се води статистика
    преди 9 часа
    преди 9 часа
    България и Сърбия ще работят заедно за гарантирането на енергийните си ресурси
    Превозът на български въглища за Сърбия, удълбочаването на Дунав и нов интермодален терминал, обсъдиха министрите на транспорта на двете страни
    преди 11 часа
    Фонд на фондовете ще разполага с над 2 млрд. лв. за периода 2021-2027 г.
    Във фонда започва одит, съобщи министър Александър Пулев
    преди 13 часа
    Samsung инвестира $15 млрд. в развоен център за чипове
    Компанията иска да бъде сред лидерите в технологиите за производство на чипове