петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6480 прочитания

    Българин е номиниран за PR Leader за целия свят за рекорден пети пореден път

    Любомир Аламанов е единственият комуникационен специалист в света, номиниран за пета поредна година в престижната категория на ICCO Global Awards
    03 ноември 2022, 13:04 a+ a- a

    Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20 години. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Lidl, Heineken, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016 г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията – 50 Game-Changers of PR for 2017. През 2018 г. The Holmes Report го посочи в престижния списък Innovator 25 EMEA 2018. А най-голямата световна организация на ПР-агенции и национални асоциации International Communications Consultancy Organization (ICCO) го номинира пет години поред за PR Leader за целия свят в престижните Global Awards 2018, 2019, 2020. PR News го номинира за CEO of the Year 2019 на престижните Platinum PR Awards, а агенцията му SiteMedia Consultancy е обявена за Agency of the Year 2019 за целия свят. Любомир Аламанов е съосновател на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и неин пръв Председател на Управителния съвет. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността. Един от основателите на Центъра за анализи и кризисни комуникации.

    Най-голямата световна организация на ПР-агенции и национални асоциации International Communications Consultancy Organization (ICCO) публикува номинациите си за най-добри агенции и професионалисти в ПР-сферата за 2022 г. в ежегодните си ICCO Global Awards. Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, за пета поредна година е номиниран в престижната категория PR Leader of the Year. Той е единственият българин, достигал до финала на авторитетните награди. И единственият комуникационен специалист в света, получавал пет поредни номинации.

    В същия конкурс SiteMedia Consultancy е номинирана в категориите: 
    1. Best Consumer Campaign за кампанията Nivea #daretowowandcare, 
    2. Best Employee and Internal Communication Campaign за кампанията Empowering the employees with MyHR,
    3. Event, Launch and Stunt Campaign за кампанията по откриването на Института за компютърни науки, изкуствен интелект и технологии – INSAIT. 

    Сред финалистите са кампании и проекти на световни агенции като Leo Burnet, Saatchi & Saatchi, Porter Novelli, FleishmanHillard, Ketchum, Omnicom PR Group и много други. Официалната церемония по награждаването ще се състои на 1-и декември в Лондон.

    Признанието за Любомир Аламанов и SiteMedia Consultancy идва само седмици, след като получиха рекордните девет отличия на Platinum PR Awards 2022, организирани от най-авторитетната световна медия за комуникации PR News.

    „Да се получат толкова номинации за български кампании, и то от най-голямата световна организация на ПР-асоциации и агенции ICCO, е истински знак за високото ниво на българския комуникационен пазар. Световният бизнес признава, че ние тук в България правим кампании на световно ниво. През 2005 г., когато като председател на Българската асоциация на ПР агенциите подписах присъединяването ни към ICCO, ние станахме част от световния комуникационен бизнес. Тогава всички черпихме световен опит, учихме се и можехме само да мечтаем за подобни отличия. А днес сме на първите места и диктуваме тенденциите за развитие на сектора”, сподели Любомир Аламанов и допълни: „В ситуация на глобална криза, когато бъдещето е неясно, професионалната комуникация може да спасява животи и да сплотява обществата. Кризисният мениджмънт, управление на промяната, комуникация на адаптацията вече не са само неясно бъдеще, а конкретни инструменти, които използваме за развитие на пазара ни. От всеки един от нас и от всички ни като общност зависи колко усилено ще работим, как ще развиваме комуникационната сфера и даже как ще се борим с фалшивите новини. Потенциалът ни е огромен, само трябва да продължим и да покажем още много добри практики и прекрасни примери.“

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 17 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 22 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 22 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 23 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам