петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2735 прочитания

    SiteMedia Consultancy стана Дигитална агенция на годината на Digital + Social Media Awards 2022

    Българската ПР агенция спечели рекордните 9 отличия в различни категории на едни от най-престижните световни награди за дигитални комуникации в света
    08 април 2022, 14:47 a+ a- a

    Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News обяви SiteMedia Consultancy за Дигитална агенция на годината в престижната си класация Digital + Social Media Awards 2022. SiteMedia Consultancy спечели първо място и в категориите най-добра маркетингова/PR кампания в платформата Instagram за кампанията на Nivea #DaretoWOWandCare, както и за най-добра кампания с фото съдържание в същата платформа. Българската агенция получи и почетни отличия за Digital Team of the Year, Community Engagement (Instagram), Game Changer Campaign и Influencer Campaign. Управляващият партньор на SiteMedia Consultancy, Любомир Аламанов, получи почетни отличия за Digital Communicator of the Year и Digital Leader of the Year.

    С рекордните си девет награди, SiteMedia Consultancy стана най-награждаваната агенция на тазгодишното издание на световните награди. Компаниите и техните проекти са оценявани и награждавани по постигнатите резултати през последната година, реализирани проекти, работа с клиенти, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, цялостно отношение към работния процес и много други постижения.

    Digital + Social Media Awards отличават най-иновативните и променящите комуникационната индустрия специалисти и кампании на световно ниво. Открояват се дигиталните кампании, които са достатъчно смели да направят една крачка повече, за да въздействат и да бъдат част от историята на маркетинга, комуникациите и брандинга. SiteMedia Consultancy се съревноваваше с глобални агенции и компании като Ketchum, Edelman, FleishmanHillard, Pinterest, Mastercard, Herbalife, dna Communications, PRLab, Insider, Coyne PR, PRX, The Hatcher Group, 360PR+, TruePoint Communications и много други.

    „За пореден път българският комуникационен пазар получава световно признание. Българска ПР агенция да стане Дигитална агенция на годината за целия свят на едни от най-престижните награди за дигитални комуникации, е триумф на комуникационната ни общност. Трябва да се гордеем с това, което правим, и да продължаваме да диктуваме тенденциите в развитието на сектора не само на локално, но и на глобално ниво“, сподели Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy и допълни: „Не можем да отречем, че последните две години бяха трудни за всички. Показахме, че професионалната комуникация е способна да спасява животи и да сплотява общностите, което е изключително важно, особено във времена на криза. От нас се изисква да продължим да бъдем световен пример за добри комуникационни практики.“

    SiteMedia Consultancy е ПР-агенция, специализирана в класически и иновативни комуникационни услуги като Employer Branding, Time Management, Talent Development, Community Branding, Risk Assessment, Change Management Communications и други. Агенцията е работила по успешни комуникационни кампании както за големи международни компании като Lidl, Coca-Cola, HP Inc., Microsoft, Загорка, част от Хайнекен, Beiersdorf, Henkel, Settle и други, така и за иновативни стартъп идеи. За последните години агенцията е получила над 40 световни награди и номинации. SiteMedia Consultancy е единствената българска компания, обявена за едно от най-добрите работни места в ПР-сферата за целия свят за 2018 и 2019 г. През 2019 г. SiteMedia Consultancy бе обявена за Агенция на годината за целия свят на PR Platinum Awards и на Agency Elite Awards, както и за Най-бързо развиващата се агенция за 2019 г. за целия свят. През 2020 г. SiteMedia Consultancy спечели наградите за Digital Team of the Year на ICCO Digital Awards 2020, „Game Changer“ на Digital PR Awards 2020 и много други. През 2021 г. агенцията получи почетни отличия на престижните Platinum PR Awards - „Agency of the Year” в категорията 6 до 25 служителя и в категорията “Re-Branding / Re-Positioning” за кампанията Nivea #DaretoWOWandCare.

    PR News e издание, което е насочено към комуникационната и маркетинг общност в корпорации, агенции и непрaвителствени организации. Фокусира се върху изграждането и развиването на уменията на ПР и маркетинг специалисти в областта на социални медии, кризисни комуникации, дигитален ПР, оценка, връзка със служители, медия обучения, корпоративна социална отговорност и копирайтинг чрез ежегодни инициативи като уебинари, конференции, награди, работилници и наръчници. Организацията стартира своя бюлетин преди 70 години и до днес подкрепя развитието на комуникационни и маркетинг специалисти, информирайки ги за последните новини в индустрията.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 39 минути
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години
    преди 1 час
    45 преподаватели от България, Словения и Сърбия станаха част от първата международна мрежа от STEAM начални учители
    Издателство „Клет България“ е водещ координатор по проекта, чиято задача е въвеждането на STEM/STEAM обучението от 1. до 4. клас
    преди 2 часа
    Проучване: 77% от компаниите у нас предлагат хибриден модел на работа
    С 10% са нараснали възнагражденията през 2023, за тази година ръстът е от 7%, сочи проучване на Mercer Marsh Benefits
    преди 2 часа
    Окончателно: Либерализацията на пазара на ток за бита беше отложена с 1 година
    НС прие на второ четене промени в Закона за енергетиката
    преди 3 часа
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate