петък, 01 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1667 прочитания

    Монделийз Интернешънъл празнува 10-годишнина

    Компанията си поставя за цел да осигури 20% от приходите си от електронна търговия до 2030
    10 октомври 2022, 08:33 a+ a- a

    Монделийз Интернешънъл отбеляза своята 10-та годишнина навсякъде по света. Навлизайки във второто си десетилетие, компанията продължава да увеличава пазарното си присъствие в категориите „Шоколад“, „Бисквити“ и печените продукти.

    "Още с появата на Монделийз Интернешънъл през 2012 г, ние имаме много, с което да се гордеем“, споделя Дирк Ван де Пут, председател и главен изпълнителен директор. "Постигнахме устойчив растеж и добри финансови резултати, като същевременно непрекъснато въвеждахме различни иновации, за да изпреварим променящите се вкусове на потребителите, и се ориентирахме в динамичната външна среда. Докато признаваме този важен етап от младата история на компанията, нашите 80 000 талантливи "производители и пекари" по целия свят са още по-запалени да създават и произвеждат правилните продукти, за точния момент, произведени по устойчив начин.“

    Монделийз Интернешънъл представи обновената си стратегия за растеж. Отбелязването на годишнината на компанията затвърждава поетите ангажименти към четирите ѝ стратегически стълба:

    • Растеж: Ускоряване на растежа и фокусиране на портфолиото върху генерирането на 90% от приходите от шоколад и бисквити, включително печени закуски

    • Изпълнение: Инвестиране на повече от 1 милиард долара, за да се превърне в лидер в електронната търговия - с цел да осигури 20% от приходите от електронна търговия до 2030 г. - като същевременно развива бъдещите възможности за търговски растеж

    • Култура: Развитие на местния модел на работа на компанията, за да се дадат допълнителни възможности на служителите, да се насърчи културата на растеж и да се продължи изграждането на екип от подготвени и разнообразни таланти

    • Устойчивост: Постигане на положителна промяна в приоритетите на компанията, свързани с екологичните, социални и управленски цели - създаване на дългосрочна стойност както за бизнеса, така и за неговите заинтересовани страни.

     Основните моменти в историята на компанията, която стартира през 2012, включват:

    • Засилване на фокуса върху бързо развиващите се категории „Шоколад“ и „Бисквити“, чийто дял в приходите нараства от 59% през 2012 г. до почти 80% днес

    • Отделяне на бизнеса с кафе през 2015 г. с цел създаване на успешни съвместни предприятия, като същевременно увеличава фокуса върху основното си портфолио от продукти за похапване и създава допълнителна стойност за акционерите

    • многобройни стратегически, увеличаване на бизнеса придобивания, сред които: Чипита, Clif Bar & Company, Give & Go и Tate's Bake Shop, като добавят приблизително 2,3 милиарда долара приходи

    • Изграждане на глобално присъствие в 150 държави, като 75% от приходите се генерират извън САЩ, а 35% - от бързо развиващи се нови пазари, където компанията бележи стабилен ръст от 11,2% през последните три години

    • Инвестиране на 400 милиона долара в Cocoa Life (Какао лайф) - програмата на компанията, предназначена да прави добива на какао по един по-устойчив начин, като същевременно помага за справяне с първопричините за сложните предизвикателства, пред които са изправени общностите, отглеждащи какао. Чрез фондация „Монделийз Интернешънъл“ от 2012 г. насам са предоставени на организации повече от 50 милиона долара, фокусирани върху здравословния начин на живот на общностите в каковите ферми

    • Постигане на напредък по отношение на целите за устойчивост на компанията за 2025.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    България се представя на SLUSH 2023
    Страната ни е представена от 20 технологични стартъпа и министър Стойчева
    преди 14 часа
    Американската икономика с по-голям ръст през третото тримесечие
    Данните бяха ревизирани в положителна посока до 5,2% ръст на БВП
    преди 15 часа
    Законът за насърчаване на електромобилността ще бъде обявен за обществено обсъждане до края на годината
    Една от основните му цели е до 2026 г. у нас да има поне 30 000 електромобила и поне 10 000 зарядни точки
    преди 16 часа
    Българската Телелинк Инфра Сървисис ще участва в изграждането на широколентов достъп във Великобритания
    Компанията е част от „Проекта Гигабит“, който има за цел да достигне 85% интернет покритие в отдалечените райони на страната до края на 2025 г.
    преди 17 часа
    България се присъедини към Декларацията за тройно увеличаване дела на ядрената енергия
    Тя е в съответствие с енергийната политика България и действията на правителството за изграждане на блок 7 и 8 на АЕЦ „Козлодуй“