петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1850 прочитания

    Yettel и дигитална агенция SEOMAX представиха комплексна облачна услуга

    По време на конференцията Digital4 в Пловдив двете компании представиха съвместно услугата e-Shop builder за стартиране на успешен онлайн магазин
    23 септември 2022, 08:54 a+ a- a

    Изображение: Yettel

    Yettel представи цялостно решение за създаване на модерен онлайн магазин, което ще предлага на своите бизнес клиенти в партньорство с дигиталната агенция SEOMAX. По време на годишната конференция за онлайн маркетинг и реклама Digital4 в Пловдив двете компании представиха съвместно комплексната облачна услуга e-Shop builder за стартиране на успешен онлайн магазин и развитие на бранда в социалните мрежи. С нея Yettel иска да предостави на корпоративните си клиенти пълния набор от инструменти, от които имат нужда за постигане на целите на техния електронен бизнес и за цялостно позициониране в онлайн пространството.

    „Онлайн магазинът и цялостното присъствие в интернет вече не е екзотика, а все по-голяма необходимост за модерния бизнес, който иска да се развива и да печели. Факт е, че всичко се променя. Офисът вече става дигитален, магазинът става сайт, рекламните брошури стават маркетинг кампании в социалните медии с интерактивни дизайни, които да привличат и вълнуват. И така някак естествено дойде идеята за партньорство между Yettel и SEOMAX. Партньорство, чрез което можем да предоставим гъвкави инструменти на нашите бизнес клиенти да създадат, управляват и развиват успешно своя бизнес онлайн, за да може мисията дигитализация на бизнеса да бъде възможна“, посочи Марина Бонева, експерт Бизнес маркетинг в Yettel. Като част от откриващата програма в първия ден на Digital4Plovdiv тя и Петър Дяксов от SEOMAX обявиха партньорството между двете компании и споделиха с аудиторията експертиза как дигитализацията на бизнеса да се превърне в мисия: възможна. 

    „Дигитализацията не е толкова сложна. Тя е достъпна за всеки бизнес и може да помогне за развитието и растежа му. Щастливи сме от възможността заедно с Yettel да предоставим решения, свързани с дигиталния маркетинг, графичен дизайн и изработка на онлайн магазини за компании, опериращи в различни сектори в България“, каза Петър Дяксов, който е управляващ партньор в SEOMAX и маркетинг експерт с над 10-годишен опит в сферата. Той говори за различните канали за дигитален маркетинг и даде реални примери с успешно реализирани проекти за бизнес клиенти – изграждане на онлайн магазини, маркетинг и реклама в социални мрежи, SEO оптимизация. 

    Основно преимущество на e-Shop builder е разнообразието от функционалности, които дават на бизнеса пълно оборудване за успех. Специалистите на Yettel и SEOMAX са разработили услугата така, че да разполага с оптимално решение за всеки аспект на електронната търговия – от визуалните качества на магазина, през изживяването на потребителите, до неговата ефективност. E-Shop builder предлага стилни и функционални дизайни, които са адаптивни за всички мобилни устройства и осигурят така необходимата визуална наслада на клиента при посещение на онлайн магазина. 

    Услугата не прави компромис и с ефективността и идва със 100% оптимизация за търсачки, така че да гарантира по-високи позиции в Google, както и с един от най-качествените и сигурни хостинги, и с осигурена експертна техническа поддръжка. Достъпни са всички най-използвани разплащателни методи, както и автоматизирана информационна връзка с куриерските фирми. Административният панел е лесен за използване, така че всеки да може да управлява платформата без допълнителен софтуер или специални познания. 

    За корпоративните клиенти, които искат да направят следваща крачка в онлайн присъствието си, Yettel предлага съвместно със SEOMAX като отделни услуги графичен дизайн и дигитален маркетинг. Бизнесите могат да се възползват от тях като допълнение към изграждането на е-магазин или като индивидуални услуги. С тях ще си осигурят максимално успешно визуално представяне на бранда в онлайн пространството, което да бъде подсигурено качествено с управление на профили в социлни мрежи, платена реклама, създаване на съдържание, търсещи машини и имейл маркетинг. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 13 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 18 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 19 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 19 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам