Високотехнологичната компания с офиси в София и Ню Йорк планира да използва голяма част от финансирането за разрастване на екипа си
HyperScience, високотехнологична компания, специализирана в разработката на решения, базирани на машинно самообучение, обяви, че е привлякла ново финансиране Серия Б на стойност 30 милиона долара, в сделка водена от Stripes Group, с участието на текущите инвеститори FirstMark Capital и FelicisVenturess, както и новите Battery Ventures, GlobalFounders Capital, TDAmeritrade и QBE.
Със затварянето на Серия Б, общото финансиране на HyperScience досега достига 50 милиона долара. Компанията планира да използва голяма част от новата инвестиция за разрастване на екипа си. Двата офиса на HyperScience са позиционирани в Ню Йорк и София.
"Като Series B компания, пред нас вече стои нова реалност – имаме работещ продукт и фокусът сега пада върху развитието на портфолиото ни от нови клиенти. В този ред на мисли, през предстоящата година ще инвестираме стратегически в разрастването на екипите по маркетинг и продажби, които са базирани в Ню Йорк. На база темповете, с които се движим, инженерните екипи в София ще растат органично – очакваме да присъединим тук организационни и технически лидери, които да повишат ефективността на екипите и да развиват потенциала на инженерите. Също така, повечето и разнообразни клиенти, ще дефинират необходимостта от екип, който да се грижи за интеграциите с клиентските системи и среди.", коментираха за Economy.bg Красимир Маринов и Владимир Цанков, съоснователи на HyperScience.
През 2016 компанията представи пакет от ентърпрайз продукти, насочени към компании в сферата на здравеопазването, застраховането, финансите, както и към държавни институции. Първоначално в портфолиото си HyperScience включва HSForms (свързано с конвертиране на печатен текст в дигитален формат), HSFreeForm (което изпълнява подобна функция с имейли набрани на ръка или други неспецифични формати) и HSEvaluate (което анализира сложни данни и формуляри, за да помогне на застрахователните компании да одобряват или отхвърлят искове, като премахват ненужната информация).
Днес компанията обединява всички тези три продукта в един – HyperScience. Той цели да помогне на компаниите и организациите в автоматизирането на офисната дейност, по-доброто обслужване на крайния потребител, по-ефективно управление на финансовите и човешки ресурси.
Идеята е, че много от формулярите, които използваме ежедневно са в свободен формат. Банковите извлечения на един клиент не изглеждат по същия начин, както на друг, фактурите на отделните компании също се различават, защото ги издават различни системи.
HyperScience може да вземе тези формуляри и да ги въведе в електронна система бързо, лесно и без човешка намеса.
„Имаме продукт, който работи и пазарна ниша, в която той пасва феноменално добре”, сподели изпълнителният директор Питър Бродски. „Това, което ще определи успеха ни е способността ни да увеличаваме и развиваме екипа си“.