С 43 филиала в 20 града в страната веригата е реализирала оборот от 31 млн. евро
Томас Кьок, управител на dm
През изминалата финансова година общата инвестиция на dm в България възлиза на 3 011 670 евро. Инвестициите са направени в следните направления: магазинна мрежа, централен офис, информационни технологии и разпределителен център. Данните бяха съобщени на пресконференция по повод петата годишнина от навлизането на dm в България от Томас Кьок, управител на dm.
Първият dm филиал е отворен на 29 януари 2009 в град Видин. Асортиментът на dm обхваща козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Асортиментът е допълнен и от 20 собствени марки на dm, като най-популярни измежду тях са: balea, babylove, alverde, dontodent, denkmit.
Веригата магазини отчита ръст от 20,67% в оборота си спрямо предходната финансова година (октомври 2012 - септември 2013 ) и постига най-високите си показатели за изминалите 5 години. С 43 филиала в 20 града в страната dm България е реализирала оборот от 31 млн. евро. През изминалата година са били открити нови над 40 работни места и общо служителите на dm България във всички магазини в страната, в логистичния център в Елин Пелин и централния офис в София към края на 2013 са 380.
dm е реализирала оборот от 7,69 млрд. евро за финансовата 2012-2013 в Европа, който е рекорден за концерна. Пропорционално бързо нараства и броят на служителите. В края на финансовата година, считано към 30 септември 2013 година, в 12-те европейски страни за dm работят 49 314 служители в 2 893 dm-филиала.