понеделник, 04 юли 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    726 прочитания

    Николай Сердаров е новият Art Director на d:istinkt

    Той е работил по някои от най-забележителните кампании в страната за редица международни брандове
    07 юни 2022, 15:10 a+ a- a

    Снимка: d:istinkt

    Николай Сердаров е новият Art Director на комуникационна агенция d:istinkt. В тази роля той ще управлява екипите, свързани със създаването на творческите предложения и концепции за клиентите на компанията. 

    „В d:istinkt работим с таланти, които имат същия фокус като нас, а именно хората и изкуството. Убедена съм, че в новата си роля Николай ще допринесе за проектите не само с безспорния си талант, но и с ентусиазма и страстта, които влага във всяко комуникационно решение“, каза Рая Тодорова, главен директор „Продукция“ в d:istinkt, с която Николай тясно ще взаимодейства при реализацията на творческите проекти на агенцията. 

    „d:istinkt се отличава с това, че ценностите на компанията най-добре отразяват моите собствени убеждения. Тук на първо място са хората, честният труд и колаборативната среда“, каза Николай Сердаров, Art Director, d:istinkt. „Вярвам, че с екипа ще продължим да допринасяме за творческата визия на кампаниите за нашите клиенти, решавайки комуникационни предизвикателства по смел, модерен и ефективен начин.“ 

    Николай се присъединява към d:istinkt през 2020 г. в ролята на старши графичен дизайнер. Кариерата си стартира преди осем години в комуникационната група All Channels, като е работил и в агенция A Team. Креативните идеи и специфичните му умения в дигиталните илюстрации, motion design, UX/UI и packaging design, както и интересът му към японската култура и манга стила допринасят за отличителния му почерк и разпознаваем стил. 

    Николай е работил по някои от най-забележителните кампании в страната за редица международни брандове като Lidl, Telenor (Yettel), Европейски парламент, Европейска комисия, dm, ЕКО, OMV, Discovery, bTV, National Geographic, Samsung, The Mall, Klett и др. Николай е движещата сила и зад кампанията „Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш“ на Yettel, която спечели най-много отличия на тазгодишните награди на Българската асоциация на пиар агенциите BAPRA Bright Awards и значително допринесе към общата оценка на журито, което определи d:istinkt за „Агенция на годината“ на 2022 г.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    01 юли 2022, 17:07
    Президентът връчи мандат за съставяне на правителство на Асен Василев
    Започва да тече 7-дневен срок за формиране на състав на правителство
    01 юли 2022, 16:28
    Над 17 000 ученици и учители заминават на безплатна почивка
    Децата и ръководителите им ще могат да отдъхват в планински или морски курорт през юли и август
    01 юли 2022, 15:48
    Петков: България вече има алтернативно трасе за газ
    Другата седмица с гръцкия министър-председател ще дадем старт на газовата връзка с Гърция, обяви премиерът
    01 юли 2022, 15:18
    Е-адресна регистрация вече в цяла София
    Всички райони вече работят успешно със системата
    01 юли 2022, 13:31
    ЕС въвежда по-строги регулации за трансфер на криптовалути
    Целта е крипто платформите да проверяват самоличността на клиентите си, за да се ограничат рисковете от изпиране на пари и финансиране на тероризма
    01 юли 2022, 11:13
    Украйна започна да изнася ток за ЕС
    Това ще позволи на Украйна да генерира повече приходи, а ЕС ще получава допълнителна електроенергия на достъпни цени