понеделник, 14 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2587 прочитания

    Николай Стойнов е новият творчески директор в агенция together&

    Това е втората агенция, в която Стойнов заема позицията на криейтив директор
    05 април 2022, 10:13 a+ a- a

    сн: together&

    Николай Стойнов е новият творчески директор в агенция together&, която се фокусира върху пълно рекламно обслужване.

    Това е втората агенция, в която Стойнов заема позицията на криейтив директор, след Knoway. Още по-важно, през последните няколко години той заема позиции от страната на клиента, което ще му помогне да разбира нуждите му по-добре, завръщайки се към корените си, както самият той отбеляза.

    “Още помня ентусиазма, с който започнах първата си работа в рекламния бизнес като копирайтър в Крес. Сега отново се завръщам към корените, благодарение на Together&. Ентусиазмът е същият, а уменията - (надявам се) малко повече.”

    Стойнов има над 18-годишен стаж в индустрията последователно преминава през екипите на Direct Media Kres, New Moment New Ideas, Havas Worldwide и knoway digital.

    През годините Николай е бил също зам-главен редактор на списание Maxim и маркетинг мениджър на българската финтех компания Klear.

    “Това е още една крачка в развитието на агенцията—с присъединяването на Николай вярваме, че ще предлагаме все по-смислени, интегрирани и работещи идеи на клиентите.” — разказва Пресиян Кирилов, съсобственик и ръководител отдел “клиенти” в together&.

    together& е създадена в сърцето на пандемията от 2020, а оттогава успява да изгради дългосрочни партньорства с Four Roses, WWF, Iuvo, издателство “Мармот”, онлайн книжарницата “Ние, децата” и др. Кампаниите на агенцията са отличени на международни и локални фестивали като Ad Stars, Lisbon Ad Fest, IAB MiXX Europe, IAB MiXX Bulgaria и ФАРА. Агенцията е част от групата на proof.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията
    преди 5 часа
    Заради рецесията в Германия и кризата у нас: ОББ понижи прогнозата си за ръста на икономиката ни
    До 3-6 месеца е възможно България да покрие инфлационния критерий за Еврозоната, прогнозират от банката
    преди 7 часа
    SpaceX улови ускорителя на Starship с гигантски механични ръце
    Успешният тестов полет приближава човечеството стъпка по-близо до цяла ракета за многократна употреба
    преди 8 часа
    Летище Пловдив с нови чартърни полети и редовни линии
    Полетите ще улеснят достъпа на туристи от Румъния и Чехия до ски курортите Пампорово и Чепеларе