Това е втората агенция, в която Стойнов заема позицията на криейтив директор
сн: together&
Николай Стойнов е новият творчески директор в агенция together&, която се фокусира върху пълно рекламно обслужване.
Това е втората агенция, в която Стойнов заема позицията на криейтив директор, след Knoway. Още по-важно, през последните няколко години той заема позиции от страната на клиента, което ще му помогне да разбира нуждите му по-добре, завръщайки се към корените си, както самият той отбеляза.
“Още помня ентусиазма, с който започнах първата си работа в рекламния бизнес като копирайтър в Крес. Сега отново се завръщам към корените, благодарение на Together&. Ентусиазмът е същият, а уменията - (надявам се) малко повече.”
Стойнов има над 18-годишен стаж в индустрията последователно преминава през екипите на Direct Media Kres, New Moment New Ideas, Havas Worldwide и knoway digital.
През годините Николай е бил също зам-главен редактор на списание Maxim и маркетинг мениджър на българската финтех компания Klear.
“Това е още една крачка в развитието на агенцията—с присъединяването на Николай вярваме, че ще предлагаме все по-смислени, интегрирани и работещи идеи на клиентите.” — разказва Пресиян Кирилов, съсобственик и ръководител отдел “клиенти” в together&.
together& е създадена в сърцето на пандемията от 2020, а оттогава успява да изгради дългосрочни партньорства с Four Roses, WWF, Iuvo, издателство “Мармот”, онлайн книжарницата “Ние, децата” и др. Кампаниите на агенцията са отличени на международни и локални фестивали като Ad Stars, Lisbon Ad Fest, IAB MiXX Europe, IAB MiXX Bulgaria и ФАРА. Агенцията е част от групата на proof.