петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2727 прочитания

    Нора Бешкова е новият мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин

    Нора има солиден опит в сферата на бързооборотните стоки
    20 април 2021, 10:08 a+ a- a

    Нора Бешкова поема позицията мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД, съобщиха от компанията. На нея тя ще ръководи и развива присъствието на марките DEVIN, Granini и Red Bull в над 35 000 обекта от търговската мрежа в цялата страна. 

    Професионалният път на Нора Бешкова в компанията започва от маркетинговия отдел в края на 2015 г. на позицията „Маркетинг анализатор“. През 2017 г. тя е повишена в мениджър „Пазарни проучвания и потребителски нагласи“. Година по-късно, Нора поема нова посока на развитие в отдел „Продажби“ и оглавява търговските функции за Red Bull и Granini на национално ниво. Преди Девин ЕАД, Нора Бешкова натрупва солиден опит в сферата на бързооборотните стоки, като над 3 години е консултант „Пазарни проучвания“ в GfK България.  

    „Девин е компания, известна с изключителното си присъствие в търговските обекти и за мен ще бъде предизвикателство да надградя вече постигнатото. Оценявам доверието и възможностите, които ръководният екип ми предоставя за пореден път. Вярвам, че заедно с екипа от професионалисти, с които работя, ще успеем да осъществим амбициозните планове за развитието на бизнеса“, сподели Нора Бешкова, мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД.

    „Нора е сред примерите в нашия екип за професионалист, който показва отлични умения, амбиция, отговорност и така често надхвърля заложените цели. Всеки такъв човек при нас има възможност да се развива в повече отдели и направления. Гордеем се с това, че Девин е компания, която предоставя широки хоризонти за служителите си, които демонстрират страст към работата си и искрено любопитство“, допълва Таня Младенова, ръководител „Човешки ресурси“ в Девин ЕАД. 

    Нора Бешкова има бакалавърска степен по „Бизнес администрация“ от  Американския университет в Благоевград и магистърска степен по „Информационен мениджмънт“ от Тилбурския универститет в Нидерландия.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 12 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 17 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 18 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 19 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам