В рамките на групата стартира и агенция за пълно комуникационно обслужване, управляващ партньор е Елена Станева
Иван Янакиев, инициатор на Propaganda Group, и Елена Станева, управляващ партньор в Propaganda Agency
В България стартира дейност нова комуникационна група - Propaganda. Инициатор е Иван Янакиев – предприемач и комуникатор с над 16-годишен опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, стратегическия маркетинг и връзките с обществеността. Той е член на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
Групата се състои от множество компании, които оперират в три бизнес стълба, с възможности да се подпомагат в различни аспекти. Първият бизнес стълб се фокусира изцяло върху консултантските услуги в комуникационния бранш. Останалите два предстои да бъдат обявени.
Скоро ще бъде анонсиран и собствен иновативен проект, който се разработва на глобално ниво в партньорство с университета в Кеймбридж и е базиран изцяло на изкуствен интелект в комбинация с дългогодишен know-how в областта на инфлуенсър маркетинга и непрестанното търсене на липсващата връзка между брандове и инфлуенсъри, информират още от Propaganda Group.
В рамките на инициативата стартира и Propaganda Agency – агенция за пълно комуникационно обслужване, която ще търси нестандартни, но ефективни възможности за брандовете, с които работи. Управляващ партньор в Propaganda Agency е Елена Станева - водещ професионалист с над 14-годишен опит в комуникационния мениджмънт.
„Силно вярвам в новаторския и безаналогов бизнес модел на Propaganda в комбинация с екосистемата ни от доверени партньори. Поставяме социалния капитал, доверието и лоялността на първо място и така събираме екип от добре познати топ специалисти, които трудно биха могли да работят заедно в други условия, предоставяйки на клиентите съвместен продукт“, споделя Елена Станева.
„Propaganda e плод на разбиранията ни за развитието на комуникационния бизнес в България, включително за осигуряване на необходимите гъвкавост, устойчивост и непрестанно развитие. Така Propaganda отговаря на нуждите на бизнеса в една изключително динамична пазарна среда. Това е позитивният сигнал за последователност, който искаме да дадем на клиентите и партньорите си. Те винаги са ни вярвали, защото знаем какво правим, не ни е страх от предизвикателствата и обичаме високите летви. Във времена на локдаун и рецесии всъщност виждаме чудесен момент за старт на нов тип комуникационна екосистема, докато големите и утвърдени играчи се борят с това да се адаптират бързо, а не могат по множество причини - процеси, структури, хора, култура, технологии или липса на такива. Моментът е огромна възможност за старт на нов, необременен и добре обмислен бизнес модел, който в същото време отговаря адекватно на вече променените нужди на пазара“, добавя Иван Янакиев.
Propaganda се включва в екосистема, в която работят няколко партньорски независими организации, които споделят експертиза и колаборират по различни проекти. Това са мултидисциплинарното творческо студио Currant в лицето на Георги Янакиев с множество международни награди, включително Cannes Lions отличия; агенцията за градски комуникации и инициативи Imp-Act на Адрияна Михайлова, независимата платформа за градски брандинг #soSofia; двигателят за градско преобразуване ГРАДОСКОП; както и креативната агенция Мини Маркет на Влади Герасимов. Основната цел е да се затвори бизнес цикъл на принципа на колаборация, а не на конкуренция.