петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1582 прочитания

    Проучване: Пандемията съживи интересa към пазаруването на "Витошка"

    Големите вериги продължават да търсят по-голяма близост до клиентите си и откриването на обект на главна улица ще бъде сред приоритетите им, сочи доклад на Colliers
    14 октомври 2021, 11:22 a+ a- a

    Пандемията съживи интересa към пазаруването на търговска улица. Възприеманите по-рано като слаби страни на търговските улици фрагментирана собственост, липса на централизирана координация и достъпността на обектите от среда на открито, всъщност се превърнаха в техните силни страни. Това показва проучване на Colliers за пазара на търговски улици в София за първото полугодие на 2021.

    Бул.“Витоша“ традиционно предизвиква противоречиви мнения през годините - дали се е утвърдила като място за пазаруване или за отдих и развлечение. Последните данни показват, че през първото полугодие на 2021 доминиращата категория на база наети площи продължава да бъде мода. Трябва да се отбележи, че кафенетата и ресторанти представляват по-голямата част от новооткритите площи (53%). Като резултат, секторът на заведенията постепенно настига категорията мода.

    Наемните нива за магазин от 100 кв.м на булевард "Витоша" към края на първото полугодие на 2021 остават 50 евро на кв.м на месец.

    Главните търговски улици в София са доказали своята устойчивост през последните години и се очаква тази тенденция да продължи. Съживен интерес има от търговци в различни категории като спорт, козметика, книжарници и магазини за дома. Големите вериги продължават да търсят по-голяма близост до клиентите си и откриването на обект на главна улица ще бъде сред приоритетите им, отбелязват авторите на доклада. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 3 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 3 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 4 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 6 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години